今日一起身就開始肚痛,就知道今日唔會好得去邊,,果然,,落左一場
超級超級大的雨,,原本都諗住唔帶遮,,因為呢幾日個天都係灰灰地,,
不過點都係冇咩落過雨,,悶熱的天氣..真討厭!!可能真係好「悶」,,
所以都要落番一場大雨,,仲要撞正星期一,,= ="一落街,,微微雨,但係
一落到去長亨,,啲雨真係好大啊!!有遮都成身濕晒,,心諗,,行到一半咋
...點算?? 唯有挨著頭皮繼續行。終於返到學校全身濕晒...
除左成身濕晒之外,,仲要成日都肚痛,,真係#$%^^!! 等左勁耐的車,
回到家,,即刻好番好多..=-=" 真係吹帳!! 同阿妹一齊食琴日整的蛋糕,,
真係好幸福啊!! 之後,,做家務,,煮飯,,做左個師奶,,呵呵。不過有時候,,
真係幾開心嘅...起碼呢D都係自己喜歡的!!
|