12月21日
今日可算係2006年中
最戲劇性 最攰 最病的一天
真係好多野估佢唔到
有好嘅
有唔好嘅
有驚喜
都有驚訝
短短的廿四小時內
發生了好多野,,
真係好「充實」!!
沒有收到一張聖誕卡是意料中
但收到2大份聖誕禮物就真係意料之外
第一份::多謝練LING - 一隻愛情符咒的無毒娃娃+一隻唔知咩意思的無毒小娃娃+一支豉油樽
多謝你記得我的結婚夢~!
第二份::多謝劉漢昌 - 灰姑娘 白雲公主 等等公主的文具套裝
果然係一個公仔狂 但我始終都未攞到佢嘅芭BE貼紙 =-="
另外,,整左6份小禮物俾朋友仔
好唔好食就見仁見智啦
味道我都覺得唔係咁好味
話晒都擺左2日 ----->(見諒)
但都好希望可以帶到聖誕氣氛俾你地
MERRY CHRISTMAS~!!
SING CON 贏左第2
大家都好開心
不過唔知點解
我最開心係因為敏如講左一句:「恭喜晒!」
其實`同朋友仔一齊分享果種感覺真係好窩心
完左之後留左一陣
超級唔開心+無奈
完成O嘴~!
個人好攰
做咩都冇心機
對住D蛋糕都冇咩胃口...
呢次慘喇~!
|