多謝你呀...過左一段時間,,
你都有繼續留意我,,
呵呵,,鍚啖先!!
話俾我知你有幾愛我啦~!
哈哈

今天,,出現了難得的笑容和開心..
或者我是自私的
才會想得到更多...
或者我是自足的
才會想得到更少...
我還是我,,還是以前的我沒有改變
什麼東西也一樣,,
只不過大家都覺得
有一道隱形的牆離間了我們而已
但其實,,,大家只要有彼此間的了解和信任
什麼都不成問題。
............只是大家都不願意
今天,,,老媽子令我明白誤會是美好的
謝謝老媽子..
p.s. post 番上次整俾朋友仔食嘅曲奇餅..<--------花生味
敏如: 唔....幾好味吖
miki: 好似杏仁味...
花生曲奇餅*

仲有以前整的,,芝士火腿簿餅

腸仔飽*

朱古力海綿蛋糕

文欣生日快樂!!
祝你學業進步
最...最...最...重要係有情人終成眷屬!!
嘻嘻,,等我學識左,,第一時間幫你占。!!
|