每年一月一日,總有好多人慶祝...
一朝早就開始頭痛,可以有幾高興...?!
半日之內要狂射幾千件STR...可以有幾高興...?!
又係要對住果個倉...可以有幾高興...?!
零五年十二月最後一日,最高興,或者就係唔駛o係個死人倉度倒數!!!
今年的大事回顧....@.@"
新手提...?過年o既狂歡...?過年後o既狂"R"時間...?古巨基o既演唱會...?(Shit=.="
)三月o既生日...?(好開心^.^
)再次聽到陳奕迅o既歌(葡萄成熟時
)...?捱過旺季...?(Crazy
)考到剷牌(自己俾錢=.=
)...?或是年尾Joey's演唱會(紅髮確係靚
)...?
的確冇咩值得高興,更加稱唔上"大事"=.=
都有好事既,至少我最重視既一班人都仲o係我身邊,
豬朋狗友身邊過啦!!!下一句太老,唔講~.~
最最最開心...陳奕迅come back喇!
的確係"浮誇"!!!的確葡萄成熟時"
夕陽,的確有無限好^0^
但又真係冇咩特別唔開心既事...=.=
最唔開心既,應該係冇左部MP3既日子....完全冇晒節奏...好沉悶....
總括而言,零五年,十個字講晒 : 餓又餓唔死,彈又彈唔起~.~.....LUI,冇鬼用呀你!
要走啦!!!!佢都有8毫半子底、$40per hours OT、十四個月糧、三個月一次花紅、仲要放銀行假,OT超過兩個鐘搭的士又有公司俾番...都唔知留o係度做乜,轉瓣數好過!!!

|