二呢焚
下?
Lui323
暱稱: 些份二呢焚
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Love contract...
一劇又一劇
惡作劇之吻~
7月1日...
有唯共嗚..
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 3
今日人氣: 22
累積人氣: 932
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


2006年1月1日... 鬱悶 分類: 未分類

每年一月一日,總有好多人慶祝...

一朝早就開始頭痛,可以有幾高興...?!

半日之內要狂射幾千件STR...可以有幾高興...?!

又係要對住果個倉...可以有幾高興...?!

零五年十二月最後一日,最高興,或者就係唔駛o係個死人倉度倒數!!!

今年的大事回顧....@.@"

新手提...?過年o既狂歡...?過年後o既狂"R"時間...?古巨基o既演唱會...?(Shit=.=" )三月o既生日...?(好開心^.^ )再次聽到陳奕迅o既歌(葡萄成熟時 )...?捱過旺季...?(Crazy )考到剷牌(自己俾錢=.= )...?或是年尾Joey's演唱會(紅髮確係靚 )...?

的確冇咩值得高興,更加稱唔上"大事"=.=

都有好事既,至少我最重視既一班人都仲o係我身邊,

豬朋狗友身邊過啦!!!下一句太老,唔講~.~

最最最開心...陳奕迅come back喇!

的確係"浮誇"!!!的確葡萄成熟時"

夕陽,的確有無限好^0^

但又真係冇咩特別唔開心既事...=.=

最唔開心既,應該係冇左部MP3既日子....完全冇晒節奏...好沉悶....

總括而言,零五年,十個字講晒 : 餓又餓唔死,彈又彈唔起~.~.....LUI,冇鬼用呀你!

要走啦!!!!佢都有8毫半子底、$40per hours OT、十四個月糧、三個月一次花紅、仲要放銀行假,OT超過兩個鐘搭的士又有公司俾番...都唔知留o係度做乜,轉瓣數好過!!!






訪客留言 (返回 Lui323 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]