"喂,四眼仔!雄仔星期一放假呀?!"
四眼仔"係呀,咁又點丫~?"
"佢放星期一,咁我放唔放得呀?"
四眼仔"........得........."
"咁得啦,我星期一放假",四眼仔".................................."
我開個咁既牌頭~你夠膽俾佢放,唔俾我放呀~?
我唔係做你,至多算做焗你而已~.~
路人甲"丫,你好似變左好多"
"我冇變過,我,本該如此,ok?"