又放三日假~~~最後兩日大假都放埋咯~做多五日就終於走得出依個死胡同喇~~太開心了^0^
尋日..去左探阿婆,大年初一之後,第一次去睇阿婆...唔知係上次過年冇睇清楚丫,又定係阿婆真係老..
傻下傻下咁,行路又唔太方便...好難想像,十幾年前,一邊收割播種,一邊搵個籃安置我,o係田中拖行..阿婆去到邊,
就拖到我去邊...轉下眼就十幾年...當年老當益壯既外婆,已無復當年勇...老態龍鍾....
當年的婆婆不見了...當日的小伙子,亦不見了...貶下眼,當日跟住阿婆o係田周圍去既小朋友,
唔覺唔覺,都快將廿一歲了...一個鐘,去探阿婆果大約一個鐘,令我諗番起細個既好多野,
多謝外婆,祝,身體安康。
|