唔駛返工既原故,尋晚....唔係,係今朝6點幾先訓,訓到兩點幾.....幾耐冇試過訓到兩點幾先起身呢......@.@"
返身都仲係on居居,好似未回魂咁...攤抖左一陣,就同佢出左去食野,嘆完份人地既下午茶---即係我既早餐之後
,就去左行街街,發現原來我住左廿年既元朗....好似同年幾之前唔同左咁....@,@"
見個天都黑晒(某本上個天冇光過...)就返家~~~~~~~~~點知阿媽大整蠱!!!要我地去炒兩個餸返屋企開飯.....=.="""
食完飯就"無所事事,睇下電視"....對上一次咁了無牽掛,任得我睇電視既時候....都仲係做緊"金枝慾孽"....無錯,年幾前果套......睇埋D雜誌,就開部腦玩下....冇乜好睇,就打下日記....即係依家打緊既依一篇!!!!
唉!人,係賤格既動物就個個都知...不過賤如我就真係...要返工,唔想返。唔駛做,又嫌悶.....吹脹.....
P.S : 又斷三串一!!!!!!!!都唔知第幾次、斷一場、仲要係買左讓一球既上盤、而贏得一球......今次係些路迪...我唔甘心...=.="我唔賭喇!!!!唔賭一排=.="!!!!我會拎番本應屬於我既野架!!!!I'll come back!!!
再P.S : 花,真的是冇得頂!!!
|