| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 1 日 星期六  |
嬲阿......  |
分類: 愛 |
今日終於都同佢(E m i l y )開始左啦!我咁大個仔係第一次聽人講:"我係第一次拍拖 ka"
唔信 Lo,但其實佢都無必要呃我 LO,同佢一齊好開心,個感覺好好.......
唔知佢 GE 感覺係點 KA 呢?係今晚,我 返 8 - 4 ,一直都有同佢 Keep 住 send
信息,但係唔知點解一聽到佢話去飲酒,我個心就有一d "Lo Lo&......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2007-09-03 12:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
去威記 !  |
分類: 愛 |
尋晚........放假,同 seven去左威記(威尼斯人)令我見識到咩叫勁野 Lo,個場大到令我唔信阿........
同佢行購物中心同娱樂場都行左 2 個幾鍾阿.........同埋佢個大運河,真係好靚 ka ! 我 行
左好耐終於都見到 in 仔 啦..........好開心阿.........見到佢著住威記制服個樣都幾靚仔,
去完威記之後,同 seven 去左飲酒,
識左個&ws......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-09-03 11:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
真心 ge 一篇  |
分類: 愛 |
在最初 是友人 怎麼我暗裡被你吸引,盼望能 常在你旁
再漫長 亦會等,而其實 是我知 因此去愛是最不智
永在旁 做對好友亦可以,就算永遠愛你一個,也是無緣能同墮愛河
這份柔情明明是錯 為何仍然犯錯,以愛去替代痛楚
無論落力用盡愛心,還是你這個性令我吸引
要是從來無緣份降臨
暗地去愛你我便無憾,明白舊日共渡至今
能做摯友便已吸引 卻盼望能,共你可再步近
但至今 另有人,偷偷愛上你漸去走......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-08-26 02:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 146 | »
|