| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
~心都碎埋!  |
分類: 生活小事 |
尋日同雞仔幫我補習會計,補到 6 點,為左準備今日 ge 會計測驗,但係奈何我有所準備,
到頭來,我 ge 付出都係得個零,可能今日 ge 會計測驗,話我知,我根本就唔係
讀書 ge 料,俾我係高美士鬼混左咁多年,到左今年 ge 高一啦 !我都別無他求啦,
只求好好咁捱埋理 2 個月, 我係高美士 5 年我都無俾鄧麗湘老師教過,但係佢就偏偏俾到一種好親切 ge
感覺,我係理幾個星期......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2007-02-01 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 26 日 星期五  |
已不復見  |
分類: Sport of 田徑 |
運動會之前 ge 景象都已經不得復見啦....個個星期一,二都相返田徑,但係,
根本就無人返.... d 主力...個個都冬眠搞到,我都無心機返啦...都唔知星期一,
會唔會有多 d 人返呢...唉....我都唔知阿... |
| 發表時間:2007-01-26 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 25 日 星期四  |
右走啦.....  |
分類: 情非一般 |
唉.....係高美士讀咁多年,今日先覺得大蚊係咁好 ka !今日聽到佢話29號走個心
都有 d 唔捨得佢阿.....成日同佢係堂上面同佢係到唱雙黃,真係好好玩 ka!
不過,過左29號都唔知重有無咁 ge 機會阿!希望你考到察佬之後,唔會唔記得我啦
大蚊你永遠永遠永遠永遠都係我 ge 大蚊蚊阿...... |
| 發表時間:2007-01-25 01:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 146 | »
|