| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 20 日 星期六  |
| ~漸漸步入淡忘...... |
分類: 愛 |
到左今日為止,我都漸漸覺得自己,已經無咁愛佢啦 !我到而家為止終於覺得,
做朋友佢係會開心 D ka !其實愛一個人,都只不過係相佢開心,快樂,而唔係相
睇到佢唔開心,悲傷,到到而家我都唔相再為愛情煩惱啦,
|
| 發表時間:2007-01-20 10:04 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 10 日 星期三  |
~再起步  |
分類: Sport of 田徑 |
中葡運動會之後,今日終於都展開左我學屆 ge 第一課操練啦.....今日係松山練,
5000,雖然個時間同學屆 ge 重有一段距離,但係有目標,點都好過漫無目的 ge
我知道距離學屆已經無咩時間,所以我希望將我所有 ge 時間投灑洛去今屆
ge 學屆上面,我對我自己講過,如果我今年學屆能夠係男 a 1500 跑出一個冠軍,我諗我會計續留係高美士到讀,因為我心目中 ......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-01-11 01:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
唔~忍心離開...  |
分類: Sport of 田徑 |
當我今日真正相離開 ge 時候,田徑令我右再次留低係高美士啦! 今日返田徑聽完馮生 ge 一席話,令我覺得都好有道理,佢話:你係高美士
嬴有咩用阿....好勁咩,你如果係,係學屆到嬴,我先會為你感到光榮,開心 ka!
我聽下聽下,都覺得係,所以我而家唔單止要係中葡運動會威,重要係學屆到
揚威高美士,我要將上年學屆ge 失敗作為今屆 ge 借鑒,今年 ge 學屆,
......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-01-09 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 146 | »
|