| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
老爸生日啦 !!  |
分類: 生活小事 |
印象中都唔知無俾家用好耐啦 !!
今日終於都俾返家用啦 !!
雖然老爸佢 , 個樣就唔係好開心 ,
唔係好中意咁 , 但係我睇得出佢 , 係好開心 ,
我知道雖然而家唔係屋企到住 , 但係我可以 ge 我都會盡量
多 d 返屋企 .....
|
| 發表時間:2009-06-19 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
打返波啦 !!  |
分類: 未分類 |
尋日同今日都放假 , 一連兩日我都有打波 >>>>>>
就係因為理兩日打返波 .....搞到成身都散灑啦 !!
眼見人地成班 fd 咁去打波 , 點解自己就係一個人去打波呢 ????
重有一個月 , 門哥就返黎啦 !!
希望到時唔好咁悶啦 !! |
| 發表時間:2009-06-18 02:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 7 日 星期日  |
遊 C O D  |
分類: 生活小事 |
今日係 C O D 開張 GE 第一個星期日 , 我今日我大小姐以遊客 GE 身份.....登錄
真係感受到咩係優秀服務 , COD 真係好多野睇 , 都幾靚 ,
得閒 GE 你地都要去行下 AR !! |
| 發表時間:2009-06-10 06:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 146 | »
|