| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
大年初一  |
分類: 大時大節 |
印象中記得第一個大節日 , 同大小姐一齊過 ........今晚唔知 ,
係唔係大年初一 ge 問題 , 周圍都搵唔到野食 ,
東華行路去新益再行路去高士德 ,
我諗我考士車牌之後 , 都未試過行咁長 ge 路 !!!!!!!!!!!!!!!
再長 ge 路都有我陪妳走下去 ......
|
| 發表時間:2009-01-27 03:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
元宵市場.....  |
分類: 大小姐篇 |
1 月 25 日 2009 年 ........今晚我就同左一個由細玩到
大 ge fd ----- 肥牛 , 一齊行花市 !!
理一晚係我同大小姐一齊以黎 , 最開心 ge 一日 ,
因為除左有大小姐同我一齊過之外 , 重有肥牛
我地理一晚去完塔石元宵市場 , 之後就去左漁人碼頭 ,
唔知係唔係 , 有肥牛係到 , 就特別好玩 .....
肥牛未剎到黎之前&w......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-01-27 03:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
昔日的獎 ??????  |
分類: Sport of 田徑 |
回顧返昔日 ge 獎牌 , 覺得時間真係過得好快,第一次攞獎杯既時間,
只係 2001 年, 12 歲既我已經對田徑有着滿腔熱誠 8年後今日既我,已經對田徑有着半放棄既心態,
有時真係係到諗中葡運動會 1500 米紀錄保持者係唔係我 ka ?????
睇返 d 獎 , 真係令我有著好多 ge 回憶 , 時間 ge 過去 , 經歷 , 成長 , 太快啦 !!
而家已經到左人生另......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-01-24 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 146 | »
|