| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
| 開心 ge 喜訊 ar !! |
分類: 生活小事 |
珍姐又就黎結婚啦 !! 我又簽到單返黎,交到數俾公司....又
日有得去飲酒....空閒 ge 時間太多啦....我都你時
候搵 d 野充實一下自己啦 !!當我每簽到一張單 ge 時候,
心情真係會異於常人 ga 我真係好相快 d 做到好似 樂少
咁阿....而家最大 ge 動力就係要送份貴價嘢俾珍姐 ma !! 我一定要係佢結婚之前勤力 d 啦 !!
|
| 發表時間:2008-07-15 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 12 日 星期六  |
| 金都 !! |
分類: 生活小事 |
今日一早,就收到 May 姐 ge 電話,問我去唔去飲荼.....起初我都覺得好驚訝 ga !! 因為係第一次同朝早去飲茶囉....重要去鬼到----金都咁遠.....不過無所謂啦,
都係佢請 je .....哈哈,真係越睇佢個 B 就越得意阿.....不過聽洛,佢原來係出左花紅,
先請我去飲茶 ga ja !!不過都多謝佢啦....我同佢講過,如果有一日..我有機會係 cl......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-07-12 03:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
| 255 日啦 !! |
分類: emi |
而家理一刻....個天洛緊雨, 好似係為左 " 妳 " 而洛咁...........
成日同人講男人要以事業為重,拎得起,固然要放得低......而家個天洛緊雨,好似
係為左 " 妳 " 而洛咁,睇到你日記,知道你唔開心,令到我個心好酸阿 !
感覺都仍然重係到.... |
| 發表時間:2008-07-11 09:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 146 | »
|