| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| Happy Day |
分類: 生活小事 |
有時真係覺得自己好癲 Ar ,今日去左游水,覺得
咁耐無游,一定要操一操佢,因為我夢寐以求 ge 碟式,
我都重未識游,未掌握到,游完水之後.....又洛左去打籃球,
唔知係唔係我 ge 體力比別人強 (但係我又唔覺),
同肥佬打波,覺得大家都老啦....大家 d 球技都生疏左好多....
|
| 發表時間:2008-05-13 09:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 12 日 星期一  |
| 大戰左 2 日 |
分類: 生活小事 |
病左 2 日,同病魔作戰左 2 日,到
左今日,我終於都戰勝左佢啦 !! 今日係門哥 ge 21 大壽,好想同佢親口講聲
生日快樂,我記得年年佢都會記得我 ge 生日,
而我就永遠都唔會記得佢 ge 生日,
今次係我 ge 第一次,記得佢 ge 生日,
門哥----生日快樂 |
| 發表時間:2008-05-12 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
| 母親節快樂 !! |
分類: 情非一般 |
今日好辛苦阿,發住燒照返工,尋晚到而家一直都無差過電
真係就連打日記 ge 力氣都無啦.....好辛苦,個死人頭重到鬼咁
其實幾辛苦,都唔及 " 妳 " 辛苦,睇到你個日記,
知道你為佢付出好多,不過唔知點解?當我見到 ge 時候
我會重有感覺.....
母親節快樂
無法可修飾的一對手 帶出溫暖永遠在背後
縱使囉唆始終關注 不懂珍惜太內咎
沉醉於音階她......
(閱讀全文) | | |
| 發表時間:2008-05-11 06:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 146 | »
|