今日....天都唔知吹乜風= =.....何智為係體育堂果陣時....嘩....嚇死人....射球(藍球)....射六波...入哂...好似有三波家唔知四波係穿針.....好響呀....個球入網果時......跟住午息果時排隊...1e班有人打交...唔識....不過有個人....夠薹打呀sir...果個呀sir好恐怕...跟住去左銀河打左一陣機...kaka...玩信長勁左dd....終於殺到人....殺到三個呀kaak^___^.....我用果個係明智秀滿.....好勁..哈哈...殺左一個朋友..= =佢就發我皮四....好九...不過算...係我勁先會搞到咁..哈哈...^o^
|