講番星期二既事..
星期二放左學..
番左屋企
係到玩左一陣電腦
到左4點50到換33
去多馬堂kaka你地估下去邊
就係我地既畢業營既地方(西貢戶外教育中心)好似係..
記錯左唔好怪我
知唔知去果到做咩
開估
就係好似我畢業咁..今次就係我地變做何禮既角色(你地應該記得...唔多講...真係唔記得再msn..add我)
今次係周子樂...麥家項介紹自己既童年史
唱左幾首歌..跟住9點幾到走
10點10分到番太子...牧師比左20蚊我地塔的士番屋企(唔係每個人都比...係三個人一齊塔..我唔洗比錢)
今日下著大雨
心情有d獨孤d感覺
放左學一早番左屋企....就係咁
|