今日一早起身,因為同ar華約左系水M等, 點知戈死仔遲曬大到。
入去大會堂,發覺個場比初3戈陣有D細。不過點都好la.今日系我哋ge大日子,系好有紀念@開心ge一日。
ar媽好早就來左,,,發覺ar媽同寶寶ge媽媽系同事,真系有緣.kaka
到我上台拿畢業證戈陣真系有點緊張.幾驚出醜.最後個個都好順利。
好開心拿到2個獎。我哋班好多都有獎.
(優異生獎學金@升大獎學金有我,娣同埋davis....熱愛母校獎有布霖,kenneth,ar徐,,c ling ,davis,man,moon,黃維清)
kenneth致詞得好好,身為高三B班真系好驕傲..高三B班個個都很棒.....
今日見到ar華 ge家姐好索,kenneth ge媽媽,感覺上好嚴肅。Davis ge 爸爸好得意.haha,,茵茵依然系甘好玩@nice。
連戈天都為我哋ge畢業而感動.
年年ge畢業禮都落
(畢業了....
心情好複雜,既開心又不舍。
開心ge系我們終於畢業了lo,
but不舍,,,,太多lo。
今日最後一次著校服,以前成日都覺得夏季校服好煩,每次都要燙。but依家系條街到見到D人著住校服,有時都會想著返校服。
學校有太多回憶了.真得很捨不得.(課室,走廊,操場,廁所)
真得很感謝,能夠讓我認識到你們這班同學仔,能夠讓我與你們有這麼多難忘的回憶。
這麼多年真得很謝謝每一位同學,老師給了我這麼美好的回憶。為我的人生畫了不同的色彩。
在這裡跟各位說聲謝謝,,
|