~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« April 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 10
累積人氣: 1950
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


畢業禮 愉快 分類: 難忘6B

今日一早起身,因為同ar華約左系水M等, 點知戈死仔遲曬大到。

入去大會堂,發覺個場比初3戈陣有D細。不過點都好la.今日系我哋ge大日子,系好有紀念@開心ge一日。

ar媽好早就來左,,,發覺ar媽同寶寶ge媽媽系同事,真系有緣.kaka

到我上台拿畢業證戈陣真系有點緊張.幾驚出醜.最後個個都好順利。

好開心拿到2個獎。我哋班好多都有獎.

(優異生獎學金@升大獎學金有我,娣同埋davis....熱愛母校獎有布霖,kenneth,ar徐,,c ling ,davis,man,moon,黃維清)

kenneth致詞得好好,身為高三B班真系好驕傲..高三B班個個都很棒.....

今日見到ar華 ge家姐好索,kenneth ge媽媽,感覺上好嚴肅。Davis ge 爸爸好得意.haha,,茵茵依然系甘好玩@nice。

連戈天都為我哋ge畢業而感動.

年年ge畢業禮都落

 (畢業了....

心情好複雜,既開心又不舍。

開心ge系我們終於畢業了lo,

but不舍,,,,太多lo。

今日最後一次著校服,以前成日都覺得夏季校服好煩,每次都要燙。but依家系條街到見到D人著住校服,有時都會想著返校服。

學校有太多回憶了.真得很捨不得.(課室,走廊,操場,廁所)

真得很感謝,能夠讓我認識到你們這班同學仔,能夠讓我與你們有這麼多難忘的回憶。

這麼多年真得很謝謝每一位同學,老師給了我這麼美好的回憶。為我的人生畫了不同的色彩。

在這裡跟各位說聲謝謝,,






訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


Tsubasa741 於 2010-07-02 10:20 PM 發表:
哇,,芬芬你終於打blog啦,,哈
不用謝不用謝~xdd~恭喜你畢業了!!
怎麼拿了我的背景啦..哈哈..~係咪好令呢..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系ar...發覺寫低D感想,,遲D睇返會有另一番滋味!!哈哈..
55,,好令,,5系我都5會拿la,,果然有taste
Posted at 2010-07-04 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mikajaychen 於 2010-07-02 08:34 PM 發表:
咦!你終於寫blog啦...
嗯嗯...畢業啦!
好唔捨得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,系ar,,
記抵當時ge感覺真系5錯!!
畢業lo,超級5捨得,,
Posted at 2010-07-04 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raymond_fung 於 2010-07-02 04:07 PM 發表:
係啊~得閑未約我地去玩~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你知你la,,甘大牌!!
我驚約你5到wo...
你ge schedule甘滿,,haha...
Posted at 2010-07-04 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]