~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 4
累積人氣: 1971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 12 日  星期日   寒冷


Show Time❤❤ 分類: 生活點滴

母校happy birthday~~~

今晚系盛大ge校慶晚會~~

◤宜家◢,大家应该玩得好开心la~~

可惜可惜,,,, 无时间翻去。

一年一年一年,,,,,,话甘快又一年le!!

一年前ge今日, 我地系课室度玩游戏,抽奖,食大餐,交换礼物, !!大家还记得吗???

 今日:

(琴晚ar娣系我度訓)so今日一早就去行街,

我地2個購物狂,最后既然花曬D錢,得翻幾蚊幾毫。

but我地ge目标达到le,,去玩,去食,去买,去放松下,,去开心下,去减下压!!

 

   

味味lunch:煲仔飯+生蠔

 

無咩榴蓮味ge榴槤酥,but味道還可以  (in北京路)

搞宣傳活動,超便宜ge魚仔(¥10包)         (in北京路)   

嘻嘻嘻,,,,室友有口福lo.              

味味ge荔灣艇仔粥 味味ge椰奶紅豆沙味味ge蜜汁叉燒腸

 琴日:

琴日,辛苦甘耐ge,

院ge◤宿舍文化周◢ @

港澳臺部ge ◤flame heart晚會◢終於圓滿結束le!!

呢2個活動系番學甘耐,付出最多時間同心血ge活動 !

由開始策劃,準備,宣傳到琴日ge正式開始。真D用左好多時間同心機。

由開始ge期待,到忙碌忙碌忙碌,,,,,到緊張,到最後成功舉行ge開心!

呢2個活動一開始真系搞到我好好好煩...

2個活動既然都系同一日舉行。搞到超累~~

一時呢個要開會,戈個又要開會。一時呢個要負責,戈個又有負責!!

幸好,,,所做ge一切一切都沒有白費。2個都順利舉行!

 

我負責ge game!!

我ge partner~~

 

◤Flame Heart◢

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


goodaboy 於 2010-12-13 09:07 PM 發表:
@@ 原來話咁快又一年~~真係不經不覺~~
真係好懷念果時GE日子..咁開心一齊圍圍坐食餐飯~
我一定唔會唔記得GE~~4年後我就會返去校慶聚餐ga la..哈哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,,期待返去同大家见面,食饭,唱k。
嘻嘻,,,davis你真系要等4年后先可以去校庆啦!
Posted at 2011-01-02 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky_0908 於 2010-12-13 01:31 PM 發表:
傻仔芬 ~ 新年等你返泥a ><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,,,,傻仔欣~~
要新年假先見到你le!!
系先好wo!!
要記得記得記得等我ar~
Posted at 2010-12-13 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bonni 於 2010-12-13 12:09 PM 發表:
我埂系记得啦>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻,,,我就知大家一定會記得!!
but5知五年 十年 二十年 三十年 ,,,,后
大家仲敢5敢甘肯定講呢!
Posted at 2010-12-13 03:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mikajaychen 於 2010-12-13 11:24 AM 發表:
咪係LO..又咁快一年.
今日係FB到見到今年校慶D相真係好懷念..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我要上fb我要上fb,,,,,,,,
我要睇大家D相,我要睇大家D相,,,,,,,,,,
ar娣,下次記得記得帶比我!!
Posted at 2010-12-13 03:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Helen115 於 2010-12-13 09:58 AM 發表:
傻芬芬..我記得啊...好開心的日子....話甘快..真係好快....甘又一年啦....
以前成日都話日子難過..以+就係日子難留啊....
學校...72歲生日大快樂...
芬芬..你同皇后雖然唔可以同我地一齐過..不過我地會係80週年戈年一齐過...
搞笑...剩下甘少錢..你同皇后啊...不過放鬆下都好.....芬芬....你同皇后要日日都甘開心啊...
我地等你地返梨啊..............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

无错无错~~讲得好岩好岩!!◤以前日子難過..现在日子難留~~◢
哈哈,,應該5曬等到80周年,話5定下年就可以一起過呢!!
嘻嘻,,有時間去行街,真系好開心!!
but大家都要過得開開心心!!
大家開心,我就開心~~
期待見大家~~~~
Posted at 2010-12-13 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]