| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
| Show Time❤❤ |
分類: 生活點滴 |
母校happy birthday~~~
今晚系盛大ge校慶晚會~~
◤宜家◢,大家应该玩得好开心la~~
可惜可惜,,,, 无时间翻去。
一年一年一年,,,,,,话甘快又一年le!!
一年前ge今日, 我地系课室度玩游戏,抽奖,食大餐,交换礼物, !!大家还记得吗???

今日:
(琴晚ar娣系我度訓)so今日一早就去行街,
我地2個購物狂,最后既然花曬D錢,得翻幾蚊幾毫。
but我地ge目标达到le,,去玩,去食,去买,去放松下,,去开心下,去减下压!!

 
味味lunch:煲仔飯+生蠔
無咩榴蓮味ge榴槤酥,but味道還可以 (in北京路)
搞宣傳活動,超便宜ge魚仔(¥10包) (in北京路)
嘻嘻嘻,,,,室友有口福lo.
味味ge荔灣艇仔粥 味味ge椰奶紅豆沙 味味ge蜜汁叉燒腸
琴日:
琴日,辛苦甘耐ge,
院ge◤宿舍文化周◢ @
港澳臺部ge ◤flame heart晚會◢終於圓滿結束le!!
呢2個活動系番學甘耐,付出最多時間同心血ge活動 !
由開始策劃,準備,宣傳到琴日ge正式開始。真D用左好多時間同心機。
由開始ge期待,到忙碌忙碌忙碌,,,,,到緊張,到最後成功舉行ge開心!
呢2個活動一開始真系搞到我好好好煩...
2個活動既然都系同一日舉行。搞到超累~~
一時呢個要開會,戈個又要開會。一時呢個要負責,戈個又有負責!!
幸好,,,所做ge一切一切都沒有白費。2個都順利舉行!
我負責ge game!!



 

我ge partner~~
◤Flame Heart◢

|
|
|
@@ 原來話咁快又一年~~真係不經不覺~~ 真係好懷念果時GE日子..咁開心一齊圍圍坐食餐飯~ 我一定唔會唔記得GE~~4年後我就會返去校慶聚餐ga la..哈哈哈~
|
網主回覆
嗯嗯,,期待返去同大家见面,食饭,唱k。
嘻嘻,,,davis你真系要等4年后先可以去校庆啦! Posted at 2011-01-02 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯,,,,傻仔欣~~
要新年假先見到你le!!
系先好wo!!
要記得記得記得等我ar~  Posted at 2010-12-13 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Bonni 於 2010-12-13 12:09 PM 發表:
我埂系记得啦>
|
網主回覆
嘻嘻,,,我就知大家一定會記得!! 
but5知五年 十年 二十年 三十年 ,,,,后
大家仲敢5敢甘肯定講呢! Posted at 2010-12-13 03:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咪係LO..又咁快一年. 今日係FB到見到今年校慶D相真係好懷念..
|
網主回覆
我要上fb我要上fb,,,,,,,, 
我要睇大家D相,我要睇大家D相,,,,,,,,,, 
ar娣,下次記得記得帶比我!! Posted at 2010-12-13 03:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻芬芬..我記得啊...好開心的日子....話甘快..真係好快....甘又一年啦.... 以前成日都話日子難過..以+就係日子難留啊.... 學校...72歲生日大快樂... 芬芬..你同皇后雖然唔可以同我地一齐過..不過我地會係80週年戈年一齐過... 搞笑...剩下甘少錢..你同皇后啊...不過放鬆下都好.....芬芬....你同皇后要日日都甘開心啊... 我地等你地返梨啊..............
|
網主回覆
无错无错~~讲得好岩好岩!!◤以前日子難過..现在日子難留~~◢
哈哈,,應該5曬等到80周年,話5定下年就可以一起過呢!! 
嘻嘻,,有時間去行街,真系好開心!!
but大家都要過得開開心心!!
大家開心,我就開心~~ 
期待見大家~~~~ Posted at 2010-12-13 03:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|