早上7:30放工,同ar華一起坐車返屋企!D天氣很舒服,因為次次放工坐bus都系好曬ga∼
晚早2:30去出糧,同ar華系"中福大廈"等! wo,D 好大,D風好強勁,成把傘都吹返曬,,唉,把傘真系經5起風雨∼(又做左d 白痴野)
Then,就同距去理工註冊,系門口仲見到newway添,有種懷念ge感覺∼(等ge過程中講左好多白痴無聊ge野,,,細細聲講野好辛苦ar)
4:00我哋就去吃m記le,,嗯,,,,,蜜糖味ge shake shake薯條好好味
跟住2個就好似傻婆甘傻梗梗周圍行,,(途中見到一間買日本糖果ge鋪頭,D糖好搞笑,一定玩死人,,,keke )
因為D天氣好舒服,又5熱又5曬.D風仲好涼爽添。搞到我哋行到都5想走,∼
最後都系驚打風 行到6點幾就走lo..
今晚11;30返工又見到傻婆華le,,,成晚又對住距lu。
聽日ge7:30又同距一起放工lo..
日日ge時間都差5多俾曬距lu,.
發覺我哋有時真系好白痴好傻∼but我好享受, 日日都系傻梗梗中度過都5錯ar..~
|