~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« April 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 3
累積人氣: 1970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 21 日  星期三   颱風


日對夜對 分類: 友樂記

早上7:30放工,同ar華一起坐車返屋企!D天氣很舒服,因為次次放工坐bus都系好曬ga∼

晚早2:30去出糧,同ar華系"中福大廈"等! wo,D好大,D風好強勁,成把傘都吹返曬,,唉,把傘真系經5起風雨∼(又做左d 白痴野)

Then,就同距去理工註冊,系門口仲見到newway添,有種懷念ge感覺∼(等ge過程中講左好多白痴無聊ge野,,,細細聲講野好辛苦ar)

4:00我哋就去吃m記le,,嗯,,,,,蜜糖味ge shake shake薯條好好味

跟住2個就好似傻婆甘傻梗梗周圍行,,(途中見到一間買日本糖果ge鋪頭,D糖好搞笑,一定玩死人,,,keke

因為D天氣好舒服,又5熱又5曬.D風仲好涼爽添。搞到我哋行到都5想走,∼

最後都系驚打風 行到6點幾就走lo..

今晚11;30返工又見到傻婆華le,,,成晚又對住距lu。

聽日ge7:30又同距一起放工lo..

日日ge時間都差5多俾曬距lu,.

發覺我哋有時真系好白痴好傻∼but我好享受, 日日都系傻梗梗中度過都5錯ar..~

 






訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


Mikajaychen 於 2010-07-22 08:54 PM 發表:
蜜糖味,我都好中意食呀!
傻仔華,呢排有得對就好好對佢啦
遲d就無架啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,,好味好味,,
下次一起去吃!!
白痴華,對住距我都就來變白痴lo.
but都幾開心!
5會無ge,,我驚距太掛住我哋,走來搵我哋,
Posted at 2010-07-25 03:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky_0908 於 2010-07-21 11:49 PM 發表:
你冇一日5係傻梗梗+lo
今朝仲要認5到我把sang 心都淡曬lu
蜜糖味都5好食ge
辣戈隻先好味lo 5識野
你5識野 5識野 > <
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我梗系5系傻梗梗,都5知幾醒!
邊個叫你岩岩訓醒wo,,連把sang都變埋,,haha~
我5鍾意吃辣ga!!
so蜜糖味先好味,蜜糖味好好味
蜜糖味好好味,蜜糖味好好味
Posted at 2010-07-25 03:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tsubasa741 於 2010-07-21 09:36 PM 發表:
嘿嘿..傻人有傻福架~傻婆芬~
啊~~蜜糖味真係好正啊^^~我都超中意le隻味~嘿~~
芬芬~好耐無見過你啦~幾時出黎玩下見下面啊~~人地好掛住你啊~~呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

“傻人有傻福”ar徐你甘講,,都5知開心定5開心好∼真系ar!!
嗯嗯,,蜜糖味超正∼果然有taste!!haha,,
55,,好耐無見lo.好掛住你ar
你ar,,你ar,,,去玩又5叫我人地wo..
下次一定預埋我ar!!
Posted at 2010-07-25 03:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]