因為呢幾日都好忙,so依家先來寫blog...
大家系埋好想知咩來佐呢??
haha,,,就系我ge大學入學通知書le, 好開心好開心,,~
5系因為距來佐,,系因為我將要系中山大學東校區度讀,,,即系同ar娣一樣都系廣州大學城度`~
大家得閒記得來探下我哋ar,,~(笑)
7月28號
呢日ar娣陪我去拿,知道系東校區後,超開心∼∼
戈速遞都幾多野下,(一張銀行卡,電話卡,錄取通知書,一本小冊子)感覺5錯5錯,,,
之後大概6點度,,就同ar娣系pizza hut等傻榮,華,
2個死仔好耐先來到,,,but D野食好好味,,yummy yummy,,,,
吃完之後,又去佐newway唱k,間房好大,,5知點解次次去D房都好大ge喔∼真系好好~~
我都有D佩服我哋<,,甘樣都去唱K`(我同ar華11:30pm要返工,,傻榮聽日又要考試,)
系埋勁le..(笑)
最後埋搞到超趕lu,,同ar華跑住去返工~~
|