~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 5
累積人氣: 1985
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 24 日  星期五   晴天


雨天转晴天 阳光渐渐靠近 愉快 分類: 生活點滴

呢几日ge天气雨天,阴天,今日终于晴天le。就好似我ge转变甘,由5惯到慢慢习惯,由陌生到熟悉。

今年中秋节,第一次无同屋企人过。原本以为会寂寞孤独,会系夜晚自己一个偷偷地喊。

幸好,呢D都5系事实所发生。呢2日ge点点滴滴,将我呢种无用ge想法摧毁。

21号,呢日6点一落堂,就返宿舍放低D书,拿埋D 野就去表姐度过中秋le。

一落地铁去坐bus,个bus超超多人,以前一直都以为澳门D bus系最“逼”最多人ga。

可能系节日la,好多都系D中学生。个个都回家心切。

系bus度,有个男子望住天,讲左一句好好笑ge话“呢个月亮既不清也不蒙”

落车后,见到有人系度买烧烤,表姐就买左D鸡翼,肠仔,鸡柳,豆腐。一路行一路返屋企。

 表姐买左个超人同喜羊羊灯笼,好得意,个超人仲识吹泡泡,

伶伶就超中意个喜羊羊,一路玩一路甘笑住讲喜羊羊,超搞笑,超得意。

訓觉戈阵仲要抱住訓。依家先发觉伶伶系好好懒訓ga。仲懒訓过我

22号,中秋节le,but就落左成日雨。好彩,夜晚就无落,5系就赏5到月了。

吃完饭之后,哇,,,一大班小朋友来左lo。好多灯笼,萤光棒,仲有蜡烛灯笼添,超怀念,细个戈阵有玩过ga。

戈晚,伶伶已经5玩距戈个喜羊羊灯笼,比距都5要。连姐夫都话距真系3分钟热度。

系甘玩个超人泡泡灯笼。系甘仲追D泡泡。

呢度赏月5同我哋戈度ga,呢度要烧鞭炮同拜拜。好热闹,好有过年ge感觉。

哇,,仲有人放孔明灯添,  哈,,望住个月亮就引用左个bus男戈句话“呢个月亮既不清也不蒙”。姐夫都系度笑...哈哈..

嘻嘻...好多野吃ar。有月饼,柚子,小小ge芋头,菱角,栗子,提子,苹果,香蕉,鱼粥仲有炒田螺。喔,,超多。

而我吃得最多系栗子,超超好味。今个中秋又开心又窝心又新鲜又特别。

23号,朝早坐地铁返到学校,就去超市扫左D货返宿舍。返到宿舍好多人。有个室友距D同学来左,

哇,,来自各个高校,有我哋中大东校区,珠海校区,广东外语外贸,暨大。

今日社团第一日开始le。系宿舍抖左一阵,就约埋lisa,陪我去睇下D社团。

参加左港澳台部秘书处,排球同游泳协会。

好烦,个个社团都要写一大堆咩特长爱好,个人简介..仲要个个都要面试,有D仲要面2次添。

跟住捻住去贝岗村(类似 步行街)点知又落雨wo。就去左lisa  ge 宿舍。

4点几,又出去la。去贝岗lo。因为我好想去,戈度有好多野吃ar,又抵wo。

上次lisa带左我吃左个笼子饭,超好味。今次就一於吃一D 5同ge野。

下次你地来一定带你地去试下。包你话好味兼抵食。哈哈...

吃到饱饱就周围行下街,可惜落雨,好5方便。

嘻嘻,,,,入左港澳台部了.夜晚仲去唱K添,,哇,,甘快就有活动le。

我哋部ge部长惠敏.好好人。成个港澳台部ge干事都好好人。

我哋秘书部有14 个人。个个都好好玩,好好人。嗯嗯,,,开心

今次我放弃唱歌le..同大家系度玩“式子”个个女仔都5识玩,个部长系甘教我哋玩。

仲话要男女男女甘隔住坐,好似人地相睇甘,哈,,but无人听距讲,个个系度交换电话。

我哋部有个女仔好似“14岁妈妈”套日剧ge女主角。好可爱..

唱到好似10点几就返去lo。今晚就系欢乐ge笑声中结束le。

 

 

 






訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


ending12345 於 2010-10-02 01:06 PM 發表:
芬芬...@0@!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



goodaboy 於 2010-09-28 08:07 PM 發表:
嘩....呀芬你ge中秋過得好精彩wo...!
你都中意玩燈籠ga?
我都中意ga wo...哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tsubasa741 於 2010-09-24 06:06 PM 發表:
哇..芬芬,,生活真係多采多姿~~
咁咪好lo~中秋更係有人陪住,,熱鬧d先好玩d架啦~~
雖然中秋唔可以約埋你地班友仔出黎玩~
不過我地係望住同一個月光的~同你講返聲"中秋節快樂!!"~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯...今个中秋过得好开心!!
无错无错,,人多热闹先好玩ga ma,,
下次返去一定要约埋一齐去玩下!
嘻嘻,,都系望住个既不清也不蒙ge月亮~(笑)
你都系,,,每一刻都要开开心心~
Posted at 2010-09-25 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sum33 於 2010-09-24 01:26 PM 發表:
呢晚既月亮既不清也不蒙...搞野呀
你今個中秋都過得幾充實呀,寫到好似細過戈陣時咁,又燈籠,又食飯,好有中秋氣氛..
你地就好le,,咁快就唱k,好似聯誼咁,仲可以隔住坐正呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻,,系呢~超搞笑
嗯嗯,,今个中秋真系过得好特别!!
真ga!!戈晚超有中秋氣氛。
正呢,,想5想试下呢~川哥
Posted at 2010-09-25 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]