| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 8 日 星期五  |
回味  |
分類: 友樂記 |
返去澳门6日都差5多无上过网,无打到blog!感觉上都无做咩,D假就甘放完lo!
期待已久ge国庆假就甘结束lo!又要返学lo!
讲返呢几日假先∼9/30就同ar娣一起坐6点车返澳门le!
返左学成个月,第一次返澳门,感觉都5错下∼
可能戈阵都有D习惯lo,无之前甘多感触!
1/10晏早就约埋傻真,荣,娣一起去行街,夜晚就去睇烟花。
哈,,超搞笑!!之前仲未习惯,好挂住澳门,有次去图书馆,
咦,,,哇 有澳门日报wo。就系度睇澳门ge新闻,见到D中秋灯饰超靓,超想返澳门!
嘻嘻,,,戈晚终于见到啦!感觉好开心~~~
2/10 7点几就去佐皇朝戈间M记吃野,因为傻仔欣岩岩系戈度放工,周围有无咩好吃wo!
差5多9点就走lo,,要去powerpoint唱K。我5知系边就叫傻仔欣陪我去,
哈,,搞笑,,我哋搵5到powerpoint 反而搵到excel喔。
最后都搵5到,都系去返戈bus站搵ar娣距地。
见到kenneth 晓 主席 君哥 黑捞。
唉,,结果又系要等我哋ge迟到大王,,川哥!!哈哈~~
(讲笑za,5准恼ga)
今次唱k好好玩wo,有我 ar娣 包包 嘉婷 moon 嘉琪 Cynthia kenneth 刘sir 晓 主席 君哥 黑捞 川哥
5算好多人,but都好好玩ar!!希望下次多D人就好la..
次次唱k我都只系唱歌 吹水。今次比我玩晒lo,唱歌 玩骰子 饮酒 吹水
我 嘉琪 Cynthia 3个对 晓 主席 川哥玩大话骰,
一开始明明系我哋赢紧距地ga,,都5知点解后来系甘输。搞到我哋饮佐超多!
but大家甘样玩下 笑下,真系好开心!
最后我哋玩到5点几先走,得返我 ar娣 主席 君哥 黑捞 川哥。
哇,第一次玩到甘晚。
but依家返去一D都5惊,都天光le。有D铺头都开门做生意lo。我仲埋左个面包吃添。
嗯,戈晚好好玩lo!!下次一定又要去玩!
3,4号就同傻真返佐okada。夜晚又同傻真去甜润坊吃糖水,哇,,吃佐超饱!
5号就同傻真 ar娣去大陆行街,买佐好多野!又去佐雪祸吃野,哇,又吃佐超饱!
6号就同ar娣去搞 歧关车优惠卡,then就去大陆买车票,又行佐阵,去佐味千吃野!唉,,又吃野lo!!!
then返澳门去幸运阁买佐部DVD机。
夜晚又同傻真 荣 娣去佐大边炉。间铺5错,仲送3文鱼添.嗯,,好味。傻婆荣果然无介绍错!
唉,,今次返去,无野多,最多就系吃!返来呢度要就住就住先得lo!
but最开心都5系吃,系因为你地都系我身边!!
|
|
|
Lyan6 於 2010-10-13 06:33 PM 發表:
都5知点解...按回复,无反应! 为有系度复大家lo~
To贞子:嘻嘻∼埋系lo!贞子你都识讲la∼叫你一定5去! 加上ar徐距地又5系度wo。 系埋先,下次约你ge话要去ga!!
川哥:哈哈,,系ar!!我记性好好ga∼ 要小心D啦,5好得罪我,5系我一定会记住ga!!(笑) 嗯嗯,,戈晚真系好好好,,,玩!我都好想返去再同大家玩∼ 边有川哥你甘識氹人,“我都好開心有你呢個朋友” 呢句话搞到人鬼死甘开心,嘻嘻,,,,
Mika:讲得好岩“食得飽來又好玩”哈哈,,, 埋系lo,过得超快!一下子成个国庆节就甘话放完! 超想再返去同大家玩!!
Davis:嘻嘻,,梗系玩尽距na∼甘难得返去玩! 嗯,,又真系几开心ga,(笑) 有得返去玩wo..哈哈 放心放心,,你都好快可以返去lo· 到时再好似我甘玩尽距!
|
|
|
Bonni 於 2010-10-12 10:39 PM 發表:
哇~~甘好加 ~~~成日去玩~~唱k都5叫埋我ge~~(哈哈~~讲笑啦~~我都5去加啦~~甘夜~~何况我仲要翻工~~) 下次翻黎戈镇记得叫埋我出去玩啊^^
|
|
|
Sum33 於 2010-10-10 04:37 AM 發表:
芬,我發覺你D記憶力好好,咁多日同D FD做過D咩都記得,,好有心呀^^ 戈晚唱K真係好搞笑好好玩,等你地快D反黎再玩過呀 你真係識氹人,我都好開心有你呢個朋友^^
|
|
|
55.,國慶假真係唔錯.. 食得飽來又好玩.. 就係唔够時間..
|
|
|
嘩..! 果然國慶假期一分一秒都用到盡.. 哈..!你就開心la~~有得回澳玩咁多,食咁多..
|
|