~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« April 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 3
累積人氣: 1943
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 8 日  星期五   晴天


回味 愉快 分類: 友樂記
返去澳门6日都差5多无上过网,无打到blog!感觉上都无做咩,D假就甘放完lo!

期待已久ge国庆假就甘结束lo!又要返学lo!

讲返呢几日假先∼9/30就同ar娣一起坐6点车返澳门le!

返左学成个月,第一次返澳门,感觉都5错下∼

可能戈阵都有D习惯lo,无之前甘多感触!

1/10晏早就约埋傻真,荣,娣一起去行街,夜晚就去睇烟花。

哈,,超搞笑!!之前仲未习惯,好挂住澳门,有次去图书馆,

咦,,,哇 有澳门日报wo。就系度睇澳门ge新闻,见到D中秋灯饰超靓,超想返澳门!

嘻嘻,,,戈晚终于见到啦!感觉好开心~~~

2/10 7点几就去佐皇朝戈间M记吃野,因为傻仔欣岩岩系戈度放工,周围有无咩好吃wo!

差5多9点就走lo,,要去powerpoint唱K。我5知系边就叫傻仔欣陪我去,

哈,,搞笑,,我哋搵5到powerpoint 反而搵到excel喔。

最后都搵5到,都系去返戈bus站搵ar娣距地。

见到kenneth 晓 主席 君哥 黑捞。

唉,,结果又系要等我哋ge迟到大王,,川哥!!哈哈~~
(讲笑za,5准恼ga)

今次唱k好好玩wo,有我 ar娣 包包 嘉婷 moon 嘉琪 Cynthia kenneth 刘sir 晓 主席 君哥 黑捞 川哥

5算好多人,but都好好玩ar!!希望下次多D人就好la..

次次唱k我都只系唱歌 吹水。今次比我玩晒lo,唱歌 玩骰子 饮酒 吹水

我 嘉琪 Cynthia 3个对 晓 主席 川哥玩大话骰,

一开始明明系我哋赢紧距地ga,,都5知点解后来系甘输。搞到我哋饮佐超多!

but大家甘样玩下 笑下,真系好开心!

最后我哋玩到5点几先走,得返我 ar娣 主席 君哥 黑捞 川哥。

哇,第一次玩到甘晚。

but依家返去一D都5惊,都天光le。有D铺头都开门做生意lo。我仲埋左个面包吃添。

嗯,戈晚好好玩lo!!下次一定又要去玩!

3,4号就同傻真返佐okada。夜晚又同傻真去甜润坊吃糖水,哇,,吃佐超饱!

5号就同傻真 ar娣去大陆行街,买佐好多野!又去佐雪祸吃野,哇,又吃佐超饱!

6号就同ar娣去搞 歧关车优惠卡,then就去大陆买车票,又行佐阵,去佐味千吃野!唉,,又吃野lo!!!

then返澳门去幸运阁买佐部DVD机。

夜晚又同傻真 荣 娣去佐大边炉。间铺5错,仲送3文鱼添.嗯,,好味。傻婆荣果然无介绍错!

唉,,今次返去,无野多,最多就系吃!返来呢度要就住就住先得lo!

but最开心都5系吃,系因为你地都系我身边!!





訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


Lyan6 於 2010-10-13 06:33 PM 發表:
都5知点解...按回复,无反应!
为有系度复大家lo~

To贞子:嘻嘻∼埋系lo!贞子你都识讲la∼叫你一定5去!
加上ar徐距地又5系度wo。
系埋先,下次约你ge话要去ga!!


川哥:哈哈,,系ar!!我记性好好ga∼
要小心D啦,5好得罪我,5系我一定会记住ga!!(笑)
嗯嗯,,戈晚真系好好好,,,玩!我都好想返去再同大家玩∼
边有川哥你甘識氹人,“我都好開心有你呢個朋友”
呢句话搞到人鬼死甘开心,嘻嘻,,,,


Mika:讲得好岩“食得飽來又好玩”哈哈,,,
埋系lo,过得超快!一下子成个国庆节就甘话放完!
超想再返去同大家玩!!


Davis:嘻嘻,,梗系玩尽距na∼甘难得返去玩!
嗯,,又真系几开心ga,(笑) 有得返去玩wo..哈哈
放心放心,,你都好快可以返去lo·
到时再好似我甘玩尽距!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bonni 於 2010-10-12 10:39 PM 發表:
哇~~甘好加 ~~~成日去玩~~唱k都5叫埋我ge~~(哈哈~~讲笑啦~~我都5去加啦~~甘夜~~何况我仲要翻工~~)
下次翻黎戈镇记得叫埋我出去玩啊^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sum33 於 2010-10-10 04:37 AM 發表:
芬,我發覺你D記憶力好好,咁多日同D FD做過D咩都記得,,好有心呀^^
戈晚唱K真係好搞笑好好玩,等你地快D反黎再玩過呀
你真係識氹人,我都好開心有你呢個朋友^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mikajaychen 於 2010-10-09 09:27 PM 發表:
55.,國慶假真係唔錯..
食得飽來又好玩..
就係唔够時間..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



goodaboy 於 2010-10-09 09:21 PM 發表:
嘩..! 果然國慶假期一分一秒都用到盡..
哈..!你就開心la~~有得回澳玩咁多,食咁多..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]