| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 13 日 星期三  |
忙碌,,忙碌  |
分類: 生活點滴 |
系呢短短ge几日,感觉好似发生好多事!好忙,好累!都有D觉得身心疲惫∼
星期日,港澳台秘书部6:00pm要去聚会,原本系一件好开心ge事来ga.
but职协又要开会要部门展示。搞到7:00又要赶去∼
难得大部长请食野,仲点左我中意ge餸,可惜未上餸就要赶下一场lo,
我哋ge部门展示系唱五月天ge倔强!仲系第一组表演添,最后表演戈阵各各都忘词!笑死∼
走戈阵5知边鬼个,拿左我把伞,真系@@***××距lo。(我都5想甘话距,but听日ge事就系因为距拿左我把伞)
9:30又要赶去院ge学生会生活部开会,因为17号就系我哋院ge院运会,so就分配d工作。
星期一,8点一个踩车去上电脑堂,D室友今日5去上,
上完2堂理论堂,去电脑室上lo,点知D电脑好耐都5开机,老师又5系度,见甘闷,我就走堂,5上lo∼
甘5好彩,落雨wo,
甘5好彩,又5见左把伞,冒住雨踩车,
甘5好彩,个车头5知点解有D松wo。
于是就甘5好彩,搞到我跌亲。擦亲只手!呜呜,,,,超惨
又甘5好彩,个袋又无晒纸巾。唉,,戈阵真系觉得超无助!!
but好彩,戈阵无咩人,5系就丑死鬼!
结果返到去,成身湿晒,名符其实变成一个受左伤ge落汤鸡∼
甘大个,第一次甘狼狈!!
到左12点几,,既然出太阳,仲鬼甘晒添!
戈阵真系想讲一句,“5通连个天都5钟意我”!!
晏早又去搞D申请表格,为左宣传“香港理工大学研究生奖学金计划”@"澳门之歌”歌唱比赛。(港澳台部第一个活动)
搞点晒之后。就同ar娣去左贝岗食野,买野!又大包小包la∼哈哈,,次次都次甘!!
星期二,8点就拿D表去党政办度盖章,点知要9点先上班。搞到我白行一趟。
9点又要去图书馆培训1∼2h,因为要去培训以后先可以借书。
10点几又赶去帮手宣传“澳门之歌”歌唱比赛,戈比赛奖金超丰富,总冠军有mop40,000,总决赛仲系澳门举行添!
搞到成1点我先走,点半又要上堂,上2节英文,2节历史。
结果呢几日忙到我都5记得去交网费,搞到我琴晚上5到网。用手机上,
but5知系5系上得太耐,搞到最后无嗱嗱离线!
难得见到傻婆华上线。搞到我只系同讲左几句!超5爽∼
因为琴晚上5到网,就睇返之前D相。慢慢加放大来睇,有D相真系好搞笑,大家D表情好搞野∼
一边睇一边笑,D室友仲问我做咩添∼
睇住D相真系觉得D时间过得好快,发觉我同大家原来经历左甘多野!
D相真系为我哋留下好多足迹!!
|
|
|
Lyan6 於 2010-10-14 09:52 PM 發表:
To: 川哥:咩wo!!梗系5系la∼ 我哋无时间练习za,(朝早分歌词,夜晚就表演) 先搞到我哋失水准!(笑)嘻嘻.... 哇,,5得!!5可以做賊ga,甘坏.,,我要诅咒个贼仔!!haha,,, 仲下次,,我5要再跌亲le!! 哈,,我哋5傻仔ar!得你一个傻za,,(讲笑) 嗯嗯,,我哋北京旅行就快一周年le,,超快∼∼
Mika:我D学习都好忙,but我5想理。应该系话我5敢理! 太多le.. “澳门之歌”系我哋一起合作D!5知我哋会5会一起搞呢! 嗯嗯,,真系好忙。 真系5知迟D可5可以handle到!
|
|
|
Sum33 於 2010-10-14 03:25 AM 發表:
首倔強比你地逼踏左啦,,,,,五月天有首叫"忘詞",,,你地應該唱呢首呀MA,真係忘詞應該都冇人怪你地,,,, 比人偷遮~偷反人地呀ma,,哈哈.....落雨地滑渣車小心d,下次5知好冇彩又冇人見到架啦........ 我呢排都有睇反d相,個個都傻仔咁,天氣一凍我又諗起北京><
|
|
|
我都好忙呀,但係我忙GE係學習方面.. 我都係要培訓先可以借書.. "澳門之歌"我地都有份搞.. 你真係好多嘢做下.. 全部都係社團TIM..
|
|