~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« April 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 13
累積人氣: 1967
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


忙碌,,忙碌 鬱悶 分類: 生活點滴
系呢短短ge几日,感觉好似发生好多事!好忙,好累!都有D觉得身心疲惫∼


星期日,港澳台秘书部6:00pm要去聚会,原本系一件好开心ge事来ga.

but职协又要开会要部门展示。搞到7:00又要赶去∼

难得大部长请食野,仲点左我中意ge餸,可惜未上餸就要赶下一场lo,

我哋ge部门展示系唱五月天ge倔强!仲系第一组表演添,最后表演戈阵各各都忘词!笑死∼

走戈阵5知边鬼个,拿左我把伞,真系@@***××距lo。(我都5想甘话距,but听日ge事就系因为距拿左我把伞)

9:30又要赶去院ge学生会生活部开会,因为17号就系我哋院ge院运会,so就分配d工作。


星期一,8点一个踩车去上电脑堂,D室友今日5去上,

上完2堂理论堂,去电脑室上lo,点知D电脑好耐都5开机,老师又5系度,见甘闷,我就走堂,5上lo∼

甘5好彩,落雨wo,
甘5好彩,又5见左把伞,冒住雨踩车,
甘5好彩,个车头5知点解有D松wo。

于是就甘5好彩,搞到我跌亲。擦亲只手!呜呜,,,,超惨

又甘5好彩,个袋又无晒纸巾。唉,,戈阵真系觉得超无助!!

but好彩,戈阵无咩人,5系就丑死鬼!

结果返到去,成身湿晒,名符其实变成一个受左伤ge落汤鸡∼

甘大个,第一次甘狼狈!!

到左12点几,,既然出太阳,仲鬼甘晒添!

戈阵真系想讲一句,“5通连个天都5钟意我”!!

晏早又去搞D申请表格,为左宣传“香港理工大学研究生奖学金计划”@"澳门之歌”歌唱比赛。(港澳台部第一个活动)

搞点晒之后。就同ar娣去左贝岗食野,买野!又大包小包la∼哈哈,,次次都次甘!!


星期二,8点就拿D表去党政办度盖章,点知要9点先上班。搞到我白行一趟。

9点又要去图书馆培训1∼2h,因为要去培训以后先可以借书。

10点几又赶去帮手宣传“澳门之歌”歌唱比赛,戈比赛奖金超丰富,总冠军有mop40,000,总决赛仲系澳门举行添!

搞到成1点我先走,点半又要上堂,上2节英文,2节历史。

结果呢几日忙到我都5记得去交网费,搞到我琴晚上5到网。用手机上,

but5知系5系上得太耐,搞到最后无嗱嗱离线!

难得见到傻婆华上线。搞到我只系同讲左几句!超5爽∼

因为琴晚上5到网,就睇返之前D相。慢慢加放大来睇,有D相真系好搞笑,大家D表情好搞野∼

一边睇一边笑,D室友仲问我做咩添∼

睇住D相真系觉得D时间过得好快,发觉我同大家原来经历左甘多野!

D相真系为我哋留下好多足迹!!





訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


Lyan6 於 2010-10-14 09:52 PM 發表:
To:
川哥:咩wo!!梗系5系la∼
我哋无时间练习za,(朝早分歌词,夜晚就表演)
先搞到我哋失水准!(笑)嘻嘻....
哇,,5得!!5可以做賊ga,甘坏.,,我要诅咒个贼仔!!haha,,,
仲下次,,我5要再跌亲le!!
哈,,我哋5傻仔ar!得你一个傻za,,(讲笑)
嗯嗯,,我哋北京旅行就快一周年le,,超快∼∼

Mika:我D学习都好忙,but我5想理。应该系话我5敢理! 太多le..
“澳门之歌”系我哋一起合作D!5知我哋会5会一起搞呢!
嗯嗯,,真系好忙。
真系5知迟D可5可以handle到!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sum33 於 2010-10-14 03:25 AM 發表:
首倔強比你地逼踏左啦,,,,,五月天有首叫"忘詞",,,你地應該唱呢首呀MA,真係忘詞應該都冇人怪你地,,,,
比人偷遮~偷反人地呀ma,,哈哈.....落雨地滑渣車小心d,下次5知好冇彩又冇人見到架啦........
我呢排都有睇反d相,個個都傻仔咁,天氣一凍我又諗起北京><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mikajaychen 於 2010-10-13 09:09 PM 發表:
我都好忙呀,但係我忙GE係學習方面..
我都係要培訓先可以借書..
"澳門之歌"我地都有份搞..
你真係好多嘢做下..
全部都係社團TIM..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]