~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« April 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 10
累積人氣: 1964
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 14 日  星期四   晴天


又“黑”有“星”ge一日 分類: 生活點滴
超激气,超黑仔!!

今个星期觉得自己好鬼黑仔ar.呜呜,,,

今早9:30去楼下拿车返学,点知5知边个将我ga车放左第二度,仲以为5见左添!吓死,,

搵到lo,去返学le!!

点知个车链掉左落去,妖,,,,踩5到!!唸住整下lo,

结果都系整5到,仲搞到我ge手超污糟。

又赶时间wo,结果宝余(我ge室友)就做左司机lo。

车我返学放学!真系5该晒宝余lo!嘻嘻,,,

晏早,上体育堂(太极班),keke!!

but开始又要跑2圈(800m),哇,,又热又晒,跑完后,各各都湿晒(汗)

上个星期,因为落雨,so就跑1圈,结果都系各各湿晒!(雨水)

唉,,,,,体育考试考超多,要考太极,800m,sit-up,仲要游水(2年之内一定要学识)超烦,,,

4点放学,返宿舍,约左ar睇去贝岗食野。顺便伶我ga车去整。

咦,,有活动wo!!仲有by2添,今日by2系我ge宿舍楼下为suge广告歌做宣传。

哇,,第一次甘前见到D明星。发觉by2真人无甘靓,几普通下!!

我同ar娣就睇左一阵就走lo。我哋去食野lo,都系食野吸引D!!哈哈,,,





訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


Lyan6 於 2010-10-18 09:22 PM 發表:
To:
川哥:系呢系呢,连川哥你呢个专业体育人都话多呢!嘻嘻,,,

Davis:咩wo,,单车都系车ar!Davis,,你歧视单车。哈,,,
嗯嗯,,,我宜家踩车都好小心,慢慢踩,,(笑)

贞仔:你都觉得黑仔呢!
就算点好,都5及我哋甘好,,嘻嘻,,,你地系最好ga!!
嗯嗯,,又抵又好味~放心放心,到时一定带你食到饱!

Mika:无错无错,,D野食好难拒绝!
唔唔,,人地甘惨,你仲笑人!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sum33 於 2010-10-17 09:29 PM 發表:
考咁多樣野,同我地體院差5多囉。。
2個喂食妹∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



goodaboy 於 2010-10-15 09:06 PM 發表:
唔.....一開頭仲以為你話電單車tim.
嚇我一跳..點知係單車...車..~~~
ha..不過踩單車都小心d啊~
你咁黑仔..@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bonni 於 2010-10-14 11:53 PM 發表:
哇~~真系几黑仔ge~~
不过你d室友同你玩得甘熟ge~~真好><
戈到d野食好好食加?!~甘我迟两年黎读戈镇带我去食野~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mikajaychen 於 2010-10-14 09:48 PM 發表:
我都覺得D嘢食吸引D..哈哈~
你咁黑仔..去拜下神啦..HA~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]