| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 14 日 星期四  |
| 又“黑”有“星”ge一日 |
分類: 生活點滴 |
超激气,超黑仔!!
今个星期觉得自己好鬼黑仔ar.呜呜,,,
今早9:30去楼下拿车返学,点知5知边个将我ga车放左第二度,仲以为5见左添!吓死,,
搵到lo,去返学le!!
点知个车链掉左落去,妖,,,,踩5到!!唸住整下lo,
结果都系整5到,仲搞到我ge手超污糟。
又赶时间wo,结果宝余(我ge室友)就做左司机lo。
车我返学放学!真系5该晒宝余lo!嘻嘻,,,
晏早,上体育堂(太极班),keke!!
but开始又要跑2圈(800m),哇,,又热又晒,跑完后,各各都湿晒(汗)
上个星期,因为落雨,so就跑1圈,结果都系各各湿晒!(雨水)
唉,,,,,体育考试考超多,要考太极,800m,sit-up,仲要游水(2年之内一定要学识)超烦,,,
4点放学,返宿舍,约左ar睇去贝岗食野。顺便伶我ga车去整。
咦,,有活动wo!!仲有by2添,今日by2系我ge宿舍楼下为suge广告歌做宣传。
哇,,第一次甘前见到D明星。发觉by2真人无甘靓,几普通下!!
我同ar娣就睇左一阵就走lo。我哋去食野lo,都系食野吸引D!!哈哈,,,
|
|
|
Lyan6 於 2010-10-18 09:22 PM 發表:
To: 川哥:系呢系呢,连川哥你呢个专业体育人都话多呢!嘻嘻,,,
Davis:咩wo,,单车都系车ar!Davis,,你歧视单车。哈,,, 嗯嗯,,,我宜家踩车都好小心,慢慢踩,,(笑)
贞仔:你都觉得黑仔呢! 就算点好,都5及我哋甘好,,嘻嘻,,,你地系最好ga!! 嗯嗯,,又抵又好味~放心放心,到时一定带你食到饱!
Mika:无错无错,,D野食好难拒绝! 唔唔,,人地甘惨,你仲笑人!
|
|
|
Sum33 於 2010-10-17 09:29 PM 發表:
考咁多樣野,同我地體院差5多囉。。 2個喂食妹∼
|
|
|
唔.....一開頭仲以為你話電單車tim. 嚇我一跳..點知係單車...車..~~~ ha..不過踩單車都小心d啊~ 你咁黑仔..@@
|
|
|
Bonni 於 2010-10-14 11:53 PM 發表:
哇~~真系几黑仔ge~~ 不过你d室友同你玩得甘熟ge~~真好>< 戈到d野食好好食加?!~甘我迟两年黎读戈镇带我去食野~~^^
|
|
|
我都覺得D嘢食吸引D..哈哈~ 你咁黑仔..去拜下神啦..HA~
|
|