~~~@有~FRIEND~是好幸福ga@~~
Lyan6
暱稱: Crystal
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
網站連結
✿my♥【微博】♥
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
""夏日繽fun廣州行 ...
◤unforgettable◢ da...
Show Time❤❤
充实ge周末
◤2010澳生訓練營◢☀
文章分類
全部 (32)
難忘6B (1)
反思 (1)
友樂記 (11)
生活點滴 (10)
至愛家人 (1)
校园点滴 (4)
閒聊工作 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 98
今日人氣: 5
累積人氣: 1972
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 4 日  星期四   晴天


stop∼ 愉快 分類: 校园点滴

呢2个星期日日都好忙,差5多日日都早出晚归!日日都处于忙忙忙,,,烦烦烦ge状态。

10,24(日)晚早由澳门返来lo。

                          夜晚“职协”为《万人签名,低碳环保迎亚运》扫楼(即系去宿舍度做宣传)

10,25(一)朝早上堂,夜晚开班会。又系系度玩游戏,玩游戏。but都几好玩下ge。

                          then,又要去“职协”开会讨论策划书和宣传方案。

10,26(二)师兄师姐学习分享交流会。有D无聊。

10,27(三)万人签名,低碳环保迎亚运》ge活动,一早去准备,做工作人员。

                          then,又赶住去上堂。夜晚,院学生会生活部开会。

10,28(四)朝早,一落堂就同晓彤(唯一一个同我同班ge澳门学生,来自培正ga,劲呢∼)

                           去为“香港理工大学硕士招生说明会”扫楼。

                             夜晚,英文presentation小组讨论。

10,29(五)揾资料,要完成生活部ge生活小贴士。

10,30,31(六,日)去表姐度。伶伶2岁生日。呢2日系成个星期最轻松,最悠闲,最开心。

一早起身做完份生活小贴士,就马上坐地铁去表姐度。

夜晚烧烤,6点几烧到成12点几。超好玩,超热闹,超多野吃,超开心,超轻松。超5想D时间过得甘快。

听朝,一早起身,同表姐,表姐夫去食早餐,个虾仁玉米肠粉好好味∼同埋攞伶伶ge生日蛋糕。个蛋糕都好好味。

食完蛋糕,抖做一阵。睇埋套最佳拍档(笑死)就要返学校了,超5想返。都系个presentation搞到我甘早返。5系一定夜晚先返。

走戈阵,表姐仲比左我好多生果返学校,表姐夫知我中意食D芋头仔,仲特登整左好多比我攞返学校。

姐姐,姐夫你地每次ge关心,每次ge电话,每次ge问候,每次ge鼓励。

都令到一次又一次甘觉得温暖同窝心。真系好想再留系度,哪怕系一日,一小时,甚至系一分钟。

返到学校,又恢复那忙碌ge日子le。

11,1(一)上完2堂计算机理论,就无去上机堂,走左去print个生活小贴士。

之前我都有去上机堂,都5晒打卡,点知,偏偏由今个星期开始要打卡。

搞到我一搞点份小贴士,又要跑返去上。迟左成个钟。黑仔黑仔,,,

晚早,又要去7棟宿舍度贴D小贴士。夜晚,生活部,要为星期2 ge“ 团委学生会展示会”排练。

then“职协”又开会,仲要写活动总结。返到去又要准备个presentation。

11,2(二)一大早排练,排完,又要准备个presentation。

晚早,终于presentation了。超紧张,有少少5记得。好彩都顺顺利利。呢D烦人ge野,终于结束了。

夜晚,又为戈“ 团委学生会展示会”拍mv@排练。

11,3(三)又一大早,去排练。返来又要揾”职协“活动总结资料。

夜晚,“ 团委学生会展示会”终于开始了,日日都排练,烦到死。

结果,我哋系最后一组表演。

真系好 笑,之前“职协”展示戈阵,系第一组,宜家就系最尾。but相同ge系,2个展示都搞到有D美中不足。

“职协”展示就忘记歌词,琴晚就忘记动作。真系台上一分钟,台下十年功lo。

嘻嘻,,呢d呢d令人厌倦ge野今日终于结束了。

今日终于可以上网了做自己中意ge野。

今日终于可以去贝岗买野lo,

今日同晓彤去买左管理学中文版书同好多野食。

呢排忙度都无咩点食到好野。

今日终于解放le。

一切都暂时结束,暂时停止,暂时放下。

 味味ge虾仁玉米肠粉






訪客留言 (返回 Lyan6 的日誌)


popprince 於 2010-11-08 01:48 PM 發表:
WOW, 好長!
不過有時忙都係一件好事喇!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻,,,,少少la!!
忙,有时真系几好ge!
but有时返到宿舍又会好好好,,,,,累∼
Posted at 2010-11-08 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bonni 於 2010-11-06 09:32 PM 發表:
真系好忙啊~~~我地超得闲~~~成日通街走~~
玲玲好得意wo~~哈哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呢!真系好忙。
我都好想周围去行下,走下!!
嗯嗯,,这小朋友真系超超超得意!好中意同距玩.
Posted at 2010-11-06 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sum33 於 2010-11-06 05:06 AM 發表:
宜家好眼訓,冇咩精神睇,,,,聽日再黎睇篇blog,,,好長呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,,埋甘比面ar!!川哥∼
嗯嗯∼我都觉篇blog真系真系,,,,好长!
成2个星期ge事∼
Posted at 2010-11-06 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mikajaychen 於 2010-11-05 09:47 AM 發表:
真係好多嘢下WO~
全部都係社團tim
我呢個兩個星期都好得閒下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,,,系呢系呢!!
超忙∼想揾你玩下都5得!
Posted at 2010-11-05 11:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siusui_v 於 2010-11-04 08:04 PM 發表:
❤com`s;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx,,
Posted at 2010-11-05 11:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]