他是我的中學同學 在開學不久就愛上了他 他並不是令仔 我愛他,是因為他像小學個個人 當初我諗住可以忘記小學個個人 記住現在這個 我不是漂亮的女仔 所以我冇很大期望他喜歡我 一天一天咁過去 我每次見到佢玩弄啊清 每次都好心痛 好痛 好痛 好痛 他玩她一次 他就更愛她 之前她是鍾意另一個男仔 但係因為個個男仔唔鍾意佢,同另一個女仔係一起 她慢慢愛上了我喜歡的男仔 我想哭...... 下次....