我鍾意兩個男仔 我並不是一腳踏兩船 我只是分左個時間去愛他們 我鍾意過無數既男仔 但係他們兩個 係我心目中永遠永遠都是第一 唔知點解我每日都同自己 我要忘他們忘記他們 但是我是『口是心非』 口就一直說,但是心裡就很想念他們 第一個係我的小學同學 由四年級就認識了大家 當初我對佢冇咩感覺 直到六年級下學期 我對佢..就這樣開始了 愛一個人是沒有原因的 所以我自己都唔知自己鍾意佢啲咩 是他令仔嗎???可能啦 我知,我同佢一定冇可能 但係我永遠都支持他... 下次......