唉...~今日又要返學校補課啦....~個郭老師好鬼死煩呀...~
星期一補課既...~禾頂呀...~就算考試數學吾合格咁又點呀...~
補吾補又系咁既...~補都冇用既..~咪又系吾合格嫁啦...>~
返到學校又冇野做..又要等齊人先補...~仲知禾訓多一陴啦...~
10點幾先補呀...~跟住禾地補到10點9就比乎休息呀...~休得個5分鐘..不如吾好休..~
跟住又要補啦...~10點幾補到12黠幾呀..>~又要測驗...禾圩以為測一份...~
跟住老師話測快d...~禾地就話..車洎乜呀...~大把時間一份好小姐...~
跟住老師就話吾系呀...~仲有一份要測嫁...~跟住禾地下...~老師你又吾早d講...~
跟住禾地測第2份..~禾吾識呀..>~禾就亂做呀...~跟住希d冇做到既...
禾就話做完呀...~老師睇到個份有d冇做又要叫禾做晒先可以走得人呀...~
跟住禾就亂做呀...~做完就走人呀..>~出到去禾見到卡雯系出面等禾...~
跟住禾就同佢出街街玩呀...~玩到5點幾就返屋企呀...~
返到屋企就開電腦琉呀...~到7點幾就食野呀...~8點幾就開電腦..~
玩到9點幾就打日記啦...~跟住就打到e到...~