MANDY板板
大家好,我係李慧雯,你地可以叫我做mandy,我剛剛升上F.|
我最鐘意唱歌,我鐘意衛蘭,泳兒,你地呢?
MANDY2233
暱稱: ~雯雯~
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
唉!!嚇死!!以為fdz都冇...
好開心
BROED!!!!
病病!!!
HAPPY!!!!!!!!!!
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MONY
sooff
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 7
今日人氣: 1
累積人氣: 182
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


唉!!嚇死!!以為fdz都冇得做tim!!! 滿足 分類: 未分類

金日反到學校,c到d fdz 勁搞gag !!

小息,去canteen buy food~

then 反上去課室上eng~

ENG堂,要分組,kiki嬲爆爆~!!

搞到我同yee吾知點算好!!!-_-

then同左牙ling一組!!>3<

~ 佢(kiki)話我地吾想同佢一組~

佢直到lunch 都冇啋過我同yee!!~

中文堂先冇嬲!!唉!!嚇死!!以為fdz都冇得做tim!!!

then去左mmlc c左d勁無聊ga野!

then個堂要write試後感想!!

唉~~epa吾合格!!

lo~write d 野好敷衍!!~~

afterschool,同芷ying一齊放學!傾左好多野tim!勁!!~

吾講啦!!~~886






訪客留言 (返回 MANDY2233 的日誌)


candylam 於 2008-04-10 01:09 AM 發表:
你好啊^^ 我鍾意方大同的
而我就已經中7了~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]