| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
*'`-分手兩字情絕不留..+
*'`-心酸往事停在心頭..+
|
| 妖'!五柒想打B0lg拉'=) |
分類: 未分類 |
好心有D人就黎人個Bloh就cm下拉'
無奈'你次次黎我個B0Lg'我到有去返你個Bl0g到cm 10r'
你在睇左五CM'你就係食屎9'=])
金日1返到嶺南'俾Miss搵左入去話'五開心'=)
' 有話有Miss見到我係出邊食煙'=]e+好可能要記2個大過;
' 我好想五食煙伽'但係五知點解五得姐'= ='唉'!
' 岩岩係嶺南仙好返DD拉'有交到甘樣'之後中午'='去左May*2'
' 屋企';五想返屋企拉'好悶10r'去左佢到'傾計'May*2媽正到D野食勁正10r'
' May*2真好ah'哈哈'>v<之後佢返學'我有返學'HaHa'閉閉左之後'返到去'
' 上GP'好無聊'..好悶'之後'做家課'悶悶悶悶到4點2就放學拉'之後'返屋企換3'
' 去搵Bb'後ge野佢話五俾打'HaHa'sor牙大家'之後返屋企拉'HaHa'=]
' 以前Ge我去左邊ahhh!?
大家'c個M拉'THZ了'-V-
|
| 發表時間:2008-11-07 05:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
*'`-分手兩字情絕不留..+
*'`-心酸往事停在心頭..+
|
| 如天生我最愛你'不歡天沒搶地' |
分類: 未分類 |
金日'1早醒左沖梁;'換3'返學'
EXAM哂拉'好開心'因為金次好有把握識哂'
HaHa"好悶心牙'之後'返,左屋企食飯'之後'等等等牙儀'
唸主哃佢出大陸'= ='點知1等就等到3點'五等拉'等到好想死10r'
之後搵臭妍'3點機仙出去'唉唉唉'!!之後'嘻佢去左飲野'
之後出左水water美'xDDD'=]之後去行佳'之後有走左去拍照哈哈'
好好笑'之後去左大三吧坐'=]*V*'傾計'=]開心'/佢好好笑'!!!
' -V-之後倍佢去食哂野就走拉'XDD'佢去搵仔'我就返屋企'
人'就是不公平的'難道'就甘不做人Ma!?'
ph0t0'如下:::::::::::::::::::

|
| 發表時間:2008-11-06 08:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 25 | »
|