| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
*'`-分手兩字情絕不留..+
*'`-心酸往事停在心頭..+
|
| 好朋友'!算了吧' |
分類: 未分類 |
金日點機中仙醒'仲係要牙Ma返工叫醒我'
;xDDD'之後'牙媽正左D野俾我食'之後'有人無拉拉有人@我'
話旦旦俾人打..'無奈'JA時0哂咀'點會呀'JA黑打俾旦旦'
問佢';真係有D 甘GE是'....唉'!之後'傻B'搵我'叫我出去倍佢吹水'
之後'去左'3點機'之後'有有人打俾我話旦旦有俾人打'0咀'
唉'點解甘多野伽'嶺南牙嶺南'STOP拉'
之後'6點令返屋企食飯'打BLOG'
D PHOTO聽日在P0了'因為我好想SL22P'聽日返嶺南仙做拉D家課'
得好小'中..大字'HAHA'勁無奈'
啜啜啜啜啜'Lg
|
| 發表時間:2008-10-26 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
*'`-分手兩字情絕不留..+
*'`-心酸往事停在心頭..+
|
| ' '你快樂夠會找誰'!/? |
分類: 未分類 |
' 金日返嶺南'之後放學'出牙Ba出大陸'
之後'食野'悶悶的甘過日子'唉';
=)人要..找1個愛的人'=]難Ma"最近聽了'
theresa的誰羨慕像我這樣強的人'我好無奈'
歌詞好岩我'但不是為了愛人'e是為了朋友'
可能對於我黎講'''朋友';'大哂掛'
-V-'但係'..吵個時係咪朋友呢!?唉'!~May BE人係甘伽拉掛'
因為人可能樣樣到五會為人唸'在好的朋友'是說的'有沒有做的;?
誰到不知道吧'!New Fd's好點;定係咩呢'!?
c<M,五該' |
| 發表時間:2008-10-25 07:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|