| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
*'`-分手兩字情絕不留..+
*'`-心酸往事停在心頭..+
|
♥當初你拋開我我獨唱一次認錯'=  |
分類: 未分類 |
金日有係6點玲中醒左'-33-'之後落樓下食早餐仔'
返嶺南'之後'上課'...11點8'放拉'好開心甘返屋企'
之後'有到點5了'有要開始我行山之''女''了'聽歌返'
@VV@'悶LE'返到去之後'旦旦佢地到返到了'-33-'
悶'有放了'牙哥車我'-33-'五屎行'正AHH'XD'[奸']
返到屋企就打Blog拉'食飯無咩做伽拉;
-vvvvvvvvvvvv-'
朋友'我對你好是真心的'=]不是假的']
希望你到以真心對我拉'-33-好MO!?'
|
| 發表時間:2008-10-17 08:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
*'`-分手兩字情絕不留..+
*'`-心酸往事停在心頭..+
|
| 原來戀愛統統統統寫得太多'=]&*V |
分類: 未分類 |
唉'金日真係勁五開心ahhh'唉'係咩!就五講拉;
1早哃Babill去食早餐'中午放了'返屋企';點令中'返嶺南'
4點2'放了;去左扯1間煙'之後';去搵MoMo'見到Eva;好多人係到'
-'[Eva哃我傾計''開心啜啜'-V-'Eva'我識左€你五係好9'
但係你真係對我好好伽'I love you' |
| 發表時間:2008-10-16 08:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|