| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 10 月 16 日 星期六  |
| 2010-10-16 |
分類: 未分類 |
今年開始我愛上張芸京
她又帥,又可愛
愛死她了
今日去左睇童眼,計埋我,有8個傻婆去睇鬼片
我坐最尾,隔離冇人-[]-極淆底~
成套戲我同CT 十指緊扣,我拖實CT >_<
其實童眼都幾感人既~
睇完童眼之後去左影貼紙相=]
DIM DIM好靚^^
之後去左PO Lam屋企玩will
超好玩!!!!
|
| 發表時間:2010-10-16 08:40 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| camp |
分類: 未分類 |
兩日一夜勁快咁過左!
好5捨得呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   
4個青BB導師都好好人,印象最沉刻既青BB導師係ET哥哥(都係最惡個位 =p)
ET既金句:
認真時認真,遊戲時遊戲
聽到我講野既1下掌聲, 聽到我講野2下掌聲, 聽到我講野既3下掌聲
XDDD
一去都收曬我哋D零食囉!我勁5鋸囉!!!!
多數都係室內活動室到玩
遊戲:
第1日
掌心對掌心
捉蟲
魔術棒
黑洞
彩虹傘(呢個玩勁HIGH!!全部失曬控XDDDD)
濛眼搵隊員(勁難!!!!搵到之後又要排次序,又-10又1000囉!!點估呀!?不過最少搵齊D人^^)
濛眼夜行(1開始我第1個帶頭,嚇死我!!我驚自己D指引5清楚,令D隊友受傷,又驚整到自己)
第2日
坐大比
拍飛碟(我覺得我哋勁團結=p)
行天梯(超累累累累累累累累累累累)
除左玩呢d之外另1個mainpiont 緊係分房啦!!
本生諗住調房既,不過最後都冇咁做到
歐錦玲,張紫敏,豆腐,聰頭 過左我間房
玩 sa盲雞!! 真係high到爆炸!^!
玩玩下,轉下GAME搞得嚟都3點幾LU~
大家都返房瞓
瞓醒之後去左canteen食早餐,我覺得去camp嚟講d野食都幾好味~
食完早餐之後,室內活動室到玩,同埋寫左心底話
玩完之後再去canteen食晏晝飯,食飽飽之後就狂照相(想睇相就去我facebook啦!!)
ET d表情超好笑,勁得意
照完相之後,就上車啦!!4個青BB導師送我哋上車同係咁揮手
拜拜喇!希望可以係Form3再見到你哋喇!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2010-03-13 09:22 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 |
分類: 未分類 |
呢排好似行衰運咁,
之前比人偷左筆袋,銀包 前幾日又5見左部電話
希望新1年會好返d啦^^
kk你竟然未好返就,返大陸,傳染左比人就死喇
不過點都好喇,你都要快d好返呀^^
學校勁勁勁無聊囉,冇啦啦搞咩年宵囉,悶到抽筋
不過女王好靚呀~~
|
| 發表時間:2010-02-11 11:42 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| 2010-01-31 |
分類: 未分類 |
哈哈,換左新背景,靚5靚呀?
wong dim點解你部相機成日都壞嫁?你點樣對部相機嫁?
黃x琪, 你好野吖你! 叫你陪我1陣都5肯,我我日日放學都陪你周圍去啦
我揾你係,因為係天水圍到你係我個best fd囉!! 咁你都問, 5通要wong dim由屯門黎天水圍陪我呀~
頌有你咪再欠功課, 你頌離譜過wong dim, 我肯定你再咁就一定會留班
到時我&wong dim 5會落黎4樓揾你嫁
前幾日老莫係到發癲,5知聽日老莫會點呢? |
| 發表時間:2010-01-31 07:25 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|