-[]- -[]- -[]-
MAN__YUENxd
暱稱: 文琬
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-04-11
2011-02-15
2011-02-10
2011-02-05
多謝你`
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 122
今日人氣: 2
累積人氣: 1648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 16 日  星期六   晴天


2010-10-16 分類: 未分類

 今年開始我愛上張芸京

她又帥,又可愛

 愛死她了

 

今日去左睇童眼,計埋我,有8個傻婆去睇鬼片

我坐最尾,隔離冇人-[]-極淆底~

成套戲我同CT  十指緊扣,我拖實CT >_<

其實童眼都幾感人既~

睇完童眼之後去左影貼紙相=]

DIM DIM好靚^^

之後去左PO Lam屋企玩will

超好玩!!!!

發表時間:2010-10-16 08:40 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


camp 分類: 未分類

兩日一夜勁快咁過左!

好5捨得呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

4個青BB導師都好好人,印象最沉刻既青BB導師係ET哥哥(都係最惡個位 =p)

ET既金句:

認真時認真,遊戲時遊戲

聽到我講野既1下掌聲,  聽到我講野2下掌聲,  聽到我講野既3下掌聲

XDDD

一去都收曬我哋D零食囉!我勁5鋸囉!!!!

多數都係室內活動室到玩

遊戲:

第1日

掌心對掌心

捉蟲

魔術棒

黑洞

彩虹傘(呢個玩勁HIGH!!全部失曬控XDDDD)

濛眼搵隊員(勁難!!!!搵到之後又要排次序,又-10又1000囉!!點估呀!?不過最少搵齊D人^^)

濛眼夜行(1開始我第1個帶頭,嚇死我!!我驚自己D指引5清楚,令D隊友受傷,又驚整到自己)

第2日

坐大比

拍飛碟(我覺得我哋勁團結=p)

行天梯(超累累累累累累累累累累累)

 

除左玩呢d之外另1個mainpiont 緊係分房啦!!

本生諗住調房既,不過最後都冇咁做到

歐錦玲,張紫敏,豆腐,聰頭  過左我間房

玩   sa盲雞!!           真係high到爆炸!^!

玩玩下,轉下GAME搞得嚟都3點幾LU~

大家都返房瞓

瞓醒之後去左canteen食早餐,我覺得去camp嚟講d野食都幾好味~

食完早餐之後,室內活動室到玩,同埋寫左心底話

玩完之後再去canteen食晏晝飯,食飽飽之後就狂照相(想睇相就去我facebook啦!!)

ET  d表情超好笑,勁得意

照完相之後,就上車啦!!4個青BB導師送我哋上車同係咁揮手

拜拜喇!希望可以係Form3再見到你哋喇!!!!!!!!!!

 

 

 

 

發表時間:2010-03-13 09:22 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

呢排好似行衰運咁,

之前比人偷左筆袋,銀包 前幾日又5見左部電話

希望新1年會好返d啦^^

kk你竟然未好返就,返大陸,傳染左比人就死喇

不過點都好喇,你都要快d好返呀^^

學校勁勁勁無聊囉,冇啦啦搞咩年宵囉,悶到抽筋

不過女王好靚呀~~

 

發表時間:2010-02-11 11:42 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


xo~ 分類: 未分類

今日上網search  d圖個陣,比我搵到幾隻仔

勁可愛!!!!!!!!

                                                       

愛死xo仔呀~~

發表時間:2010-02-04 09:26 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 分類: 未分類

哈哈,換左新背景,靚5靚呀?

wong dim點解你部相機成日都壞嫁?你點樣對部相機嫁?

黃x琪, 你好野吖你! 叫你陪我1陣都5肯,我我日日放學都陪你周圍去啦

我揾你係,因為係天水圍到你係我個best fd囉!! 咁你都問, 5通要wong dim由屯門黎天水圍陪我呀~

頌有你咪再欠功課, 你頌離譜過wong dim, 我肯定你再咁就一定會留班

到時我&wong dim  5會落黎4樓揾你嫁

前幾日老莫係到發癲,5知聽日老莫會點呢?

發表時間:2010-01-31 07:25 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]