| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
| 2010-01-29 |
分類: 未分類 |
勁勁勁勁勁奈冇打過qooza喇, 其實都冇咩野講
除左比人冤枉 同就嚟派成績表之外...
成績表應該有兩科5合格, 英文同數學, 兩科都係主科今次死得喇
dim dim冇啦啦做咩染頭髮呀, 唉~ 前面染得幾好既, 後面d色5夠前面染得好, 1d黑1d啡
你話個頭成日夑色, 我真係5覺得喎~
kk你可5可以5好成日都欠交功課, 搞到要留堂 點等你,點同你放學呀
你再係咁就打到你夑成一隻豬,做真正既豬女皇(哈哈哈) 
|
| 發表時間:2010-01-29 07:24 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 24 日 星期四  |
XO仔  |
分類: 未分類 |
23-12-2009
今日去左好多地方,
首先去左新北江同kk買直髮夾,之後去左kk屋企整頭
kk幫我上左個粉底,睇5睇得出?
之後,去搵巴士站,搵到巴士站即刻有車,我同kk衝左上車(其實我同kk未睇清楚係咩車...)
一直同kk狂自拍!哈(kk放頭髮好索吖!!)
傾傾下計, kk 5舒服,佢有佢瞓教 我有我聽歌
kk差d鍾左落街(哈哈哈),跟住借左膊頭比kk
去到青衣,勁大個展!!不過入場要捐錢...算啦為左XO仔
我同kk各自捐左$10,難委左kk tim~(排隊左排勁奈!好彩有kk陪我咋!!) 
入到去瘋狂咁影相(呵')
   KK!?

XO仔呀~~~~ 
Li個女實左太可愛啦!!我1攞起部電話,佢即刻望住鏡頭笑囉~太GAG啦!
影完相去左E肚,去左M記 我人生中第1次食足三兩,
實左太好食啦!我竟然10分鐘內食曬!!第1次食咁快!!!!!!
本來諗住去睇燈飾O既,但係5識路... 最後去左荃灣
去左荃灣O既其中1間冒險樂園,好玩!!
我同kk玩氣墊球,玩到顛曬!!
我第1次同fd出街出到咁夜咋,返到黎都10點幾11點Lu~
我1定會好好咁記住今日嫁!! |
| 發表時間:2009-12-24 10:07 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|