..............我凸凸凸=333=....
 
 
 
MARGARET1990

暱稱: >3<欣yaN...]”■//ξ
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
 
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 訪客留言 ::
       
 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::
 
             
 


 

 

2006 年 1 月 14 日  星期六 晴天

呵呵呵 驚訝

                                                                                                                     

 

我都係轉xange啦...哈哈 http://www.xanga.com/margaret1990

 

刊登時間︰2006-01-14 07:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 1 月 12 日  星期四 晴天

凸凸 不安

                                                                                                                     

.............頭兩堂中文...凸=.=.....企足一堂....無陰工牙...之後上多堂中文就落去食野......食左燒賣......跟住上多兩堂英文....頭一堂作文.........好快作完之後係到發夢......第2堂都係英文.....成堂發夢=.="......跟住上pe堂啵......係到同on....君君反....呵呵....去食lunch.....買左個燒鵝飯.....又比人話我..............唉///都係自己衰..為食-.- .....同君君買外賣番細hall食....睇君佢地跳舞....好搞笑牙d舞.....都幾鍾意...哇嘿嘿///.....兩堂班主任堂....唔係發夢就訓攪攪.....唔知幾好訓.............之後放學........即走..........同螢螢傾計.......傾左幾多野下..........我真係有少少識話人唔識話自己.....控制下自己d脾氣同埋唔好講人是非......=____="呵呵.......去左公園坐有d飛仔啵......有一個係我地面前跳舞...笑死我地兩個....

憎9你牙=.="!!~

我要加油\___________/"唔比你睇死..^^凸,,,,,,,,,,,,,,,,,,有d想拍拖tim....呵

 

刊登時間︰2006-01-12 06:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 1 月 11 日  星期三 晴天

呵呵呵...同欣欣希彤幾岩咀型

                                                                                                                     

頭一堂英文啵......miss無返....我又係鼠發毛=...=""加傾計....xdxd...第二堂中文...無心機聽書....小息落去食左隻蛋.....跟住bc堂...無帶眼鏡牙我....比牙sir一問我就口啞啞...好在希彤....7號仔佢地幫我咋><"thx"啦......好緊張咁上完一堂....之後同on係咁傾計....密密傾....教壞我牙你 <~~你個樣........講埋d兒童不宜既野-ooo-""....呵呵.....好快又過完啦...跟住上中文....叫我朗讀...凸...緊張到我個胃都抽埋筋...把聲都沙埋牙.....>___<"7哂啦.....math堂...無心情上堂牙......發下夢咁就過左啦...... 日日如事=.="呵......lunch....落銀龍食....乖乖地聽君君話...無落腩汁..牙...清清地咁食....都幾好味啵......^^"嘻......成個lunch我都靜靜地.......有時靜靜地行都幾好.....唔知點解唔想講野....大家唔洗膽心...無唔開心....呵...後尾兩堂art....好比心機畫牙我......黃sir都話ok..幾好....^^開心牙.....我兩堂都無傾計牙....乖唔乖先??呵.....放學左去補數....做7題數...做左差唔多成粒鍾.....其實都幾易.......明哂lu...happy....一路做數一路同on玩....好低b牙 ...放左學之後落到去....比蚊蚊話左我幾句.....唉..../___\"....後尾同希彤佢地係學校坐左陣之後....一齊去食階食野.....我食左個chicken腸仔拉麵.....同珍珠奶茶......太肚餓啦......為有夜晚個餐唔食補番啦.....如果唔係實比君君叉死我....我唔會令你失望嫁君君...xdxd.......一路食一路同佢地傾計....好開心牙....^^同欣欣同埋希彤傾計好開心.....多謝你地讚我...哈哈"我都知你地講笑....xd........坐到6點幾諗住去埋廁所就走啦.....見到班仔啵.....好似幾型牙...哈哈.......入去又見出去又見啵.....呵呵....我地走佢地又走啵...咁岩既..哈哈.......跟住送佢地去塔車車...我就走了............................幾開心既一日......牙...唔錯唔錯....同佢地傾計....feel到佢地好有上進心牙><我都要加油先得啦....呵呵...........好啦唔打啦.....家姐要play...-__________-~

 

刊登時間︰2006-01-11 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 1 月 10 日  星期二 晴天

開開心心既一天....好快過喔

                                                                                                                     

我做黎變肥妹啦.....要食少d啦~____~".....今日呢....fion無番啵.....好驚訝....又話咁大隻無事既=...=?...頭兩堂英文堂我好比心機上//嘻嘻^^好乖咁聽書..xd"無左條粉人嘈住我...係咪乖左好多呢?.?"....呵呵....跟住堂英文堂訓zzzzZ"同傾計...呵....聽埋d野好搞笑牙...math....=.="d野唔係好明姐....好驚再係咁跟唔到.....係唔係應該考慮下補習呢??"....bs堂發夢.....econ...就傾計同抄筆記........因為傾計...有半班人比人留低左.....係到訓話囉....凸牙....我今日約左令令嫂嫂食lunch啵..呵呵..多得佢幫我叫定野食咋....一去到就有得食...傾左陣計....跟住陪佢上屋企拎書啦....跟住落去行多陣....跟住佢陪我行番學校@@"好好人哇嫂嫂>33<"....跟住佢飛的走了...好多人問我..今日陪你食lunch個令女邊個黎嫁....嘻...咪我未來嫂嫂囉^^....嘻....記時生bb比我玩下牙??"...記住比心機讀書牙...唔係第日點同牙哥養BB牙...嘿嘿...多謝嫂嫂今日請左我食LUNCH>__<".....跟住上MATH..牙SIR去左睇醫生....我同糖係到密密針....傾足一堂...喔呵呵.....LAST堂中文...發發下夢就過了........放學同螢啦肥WEN啦..傾左陣就一齊走了.....我同螢螢去左M記坐...比佢引到我食野=,,,=粉人.....我同一個行過既幼稚園學生SAY HI...跟住佢不停望住我囉...=.=佢行過都要停係到望我.....痴根嫁咩=...=笑到我同螢螢牙....XDXD...坐到6點幾就走.....返到屋企..嫂嫂都走LU-___-"跟住我就打日記啦...而家呢同家姐出去食飯飯

MY LOVELY嫂嫂BE HAPPY....XD

刊登時間︰2006-01-10 06:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 1 月 9 日  星期一 晴天

估唔到咁悶>___<" 不安

                                                                                                                     

um....琴日欣欣生日...過左一個難忘既晚上......超難忘.....!!因為........**************.............總之好難忘啦..... .......欣欣生日快樂喔...^^....不過無左螢螢..BIKBIK...好似無咁好氣分..有D悶喔.........今次有.....我啦..蚊蚊啦...希彤啦....FION...MAGGIE一齊同佢興足............發覺MAGGIE都幾好人....XD""

唔鍾意人地應成左又唔做....係做唔到既唔好亂UP...我真係以為真........OK?....唔係有心去做既話...唔洗格硬逼自己補救...因為無意思....知無??...唔好講埋D令人誤會既野....我好易信人...=___="....不過而家唔會啦.........唔會咁無知.....咁白痴..=.=亂咁信人....因為我知道咩野人應該信同咩野人唔應該信.............................我真係覺得你無句真=.=~

唔好呃我...PLZ...各位 請注明邊句真邊句假.....THX .....呵呵

 

 

 

嫂嫂上左黎我屋企..........同牙哥好開心....真係好....^^...我都學到嫂嫂咁就好囉........不過都幾難下......頭先同君君傾電化.....傾番d野.....開心番左.....唔再諗呢樣野囉.........xd...君君要幫我嫁...~嘿

刊登時間︰2006-01-09 01:53 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


                                                                
   
# #f  o