.............頭兩堂中文...凸=.=.....企足一堂....無陰工牙...之後上多堂中文就落去食野......食左燒賣......跟住上多兩堂英文....頭一堂作文.........好快作完之後係到發夢......第2堂都係英文.....成堂發夢=.="......跟住上pe堂啵......係到同on....君君反....呵呵....去食lunch.....買左個燒鵝飯.....又比人話我..............唉///都係自己衰..為食-.-
.....同君君買外賣番細hall食....睇君佢地跳舞....好搞笑牙d舞.....都幾鍾意...哇嘿嘿///.....兩堂班主任堂....唔係發夢就訓攪攪.....唔知幾好訓.............之後放學........即走..........同螢螢傾計.......傾左幾多野下..........我真係有少少識話人唔識話自己.....控制下自己d脾氣同埋唔好講人是非......=____="呵呵.......去左公園坐有d飛仔啵......有一個係我地面前跳舞...笑死我地兩個....
憎9你牙=.="!!~
我要加油\___________/"唔比你睇死..^^凸,,,,,,,,,,,,,,,,,,有d想拍拖tim....呵
|