我好憎比人忽略...好憎比人理下又唔理下...得閒搵下我....唔得閒唔鬼理我.....哼....好憎憎憎憎憎憎憎憎憎

| 我會好好的 |
| 作曲:伍佰 主唱:王心凌 填詞:伍佰 |
|
@我會好好的 花還香香的
時間一直去 回憶真美麗
我是想著你 一直想著你
你在我心底 變成了秘密@
#不要說你愛我你想我
如果你的心裡沒有這麼做
只是勉強的敷衍我
我知道了會很難受
我要你默默走不回頭
我會清楚明白你要的是什麼
無須勉強的安慰我
說奇怪的理由#
*到現在還是深深的 深深的愛著你
是愛情的友情的都可以
那是我心中的幸福
我知道它苦苦的*
REPEAT*#**@**
要給你遠方的祝福 我知道它苦苦的 |
返工:
今日放學之後我去左返工.....好緊張牙....返工既時間過得好快.....好累牙.......又要拖地又要掃地...又要不停做drink位.......好銀似牙4=___="....不過個到d人都ok既.....個個都幾nice...除左d經理啦....--"一見到我停低就係咁洗我做野..fk嫁\___/?.......................返工既辛苦我感受到啦終於.....不過又好有滿足感啵....自己搵錢自己洗.....happy^^**!!我會加油既..仲要thx群幫我>3<...聽日又要返工啦....~~~
返學:
一d特別都無.....悶喔.............頭兩堂maths....唉....跟唔到啦...好唔開心牙....已經好比心機聽嫁.....>__<"....唔制牙.....跟住英文堂..乖乖地作文....word paul....求求其其咁過左lu.....跟住又maths...排左小測卷.....得5分咋.....唔知廿幾分滿分........唉...心都灰埋.....bs堂半堂聽佢講道理=...=".......半堂發夢......lunch.....本來話去寶島食....跟住我唔想去啦.......無mood.................今日同螢螢開左個玩笑...點知佢以為真....無同到我地食.......玩笑真係唔可以亂開..-___-"...last兩堂....都唔記得自己做過d咩啦..........
閒話:
um...................................欣欣星期日生日啵...@@"...到而家都未話我知去邊//=.="....星期日係家長日....唔膽心...因為成績講哂媽媽聽lu....佢話我進步左.....但係我好唔滿意牙.....覺得好低....>__<好想下學期100名入面牙.......我同螢螢差成2幾3十幾定唔知4十幾...............唉..........
比心機啦 yan =___=*"!!
比心機啦嫂嫂 =___=*"!!
比心機啦各位 =___=*"!!
|