..............我凸凸凸=333=....
 
 
 
MARGARET1990

暱稱: >3<欣yaN...]”■//ξ
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
 
« October 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

:: 訪客留言 ::
       
 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::
 
             
 


 

 

2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天

xdxd 愉快

                                                                                                                     

今日.....8點2起身...化裝....換33....我差d起唔到身=___=""!!哈哈.....跟住塔small bus返工.....返到去又做drink位.....又唔記得哂點做....整到亂哂龍.....係咁加冰....隻手好痛喔......又比經理話....差d想喊....><"覺得自己好無用......唉....!!...我會比心機嫁啦....一定唔會比d  pk經理睇死既...... ..xdxd""....返返下apple同牙宜都返埋黎啵...好開心牙....係到同佢地傾計....呵呵...跟住去左大堂到做....舒服好多.....我為左小欣欣請左假牙...^^....聽日唔返工都為你興足牙...感動嗎?...xdxd....最後尾要拖埋地先走得.....=____=""""!!....跟住番屋企...食牛腩飯...好好味牙>33<"thx媽媽........你地一個2個咪睇完我個日記唔回牙~!!!.....咀咒你地個屎忽生瘡嫁..xdxd...........................................................................

 

刊登時間︰2006-01-07 07:05 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 6 日  星期五 晴天

心情反覆 哇卡卡 驚訝

                                                                                                                     

我好憎比人忽略...好憎比人理下又唔理下...得閒搵下我....唔得閒唔鬼理我.....哼....好

 

 

我會好好的
作曲:伍佰     主唱:王心凌     填詞:伍佰

 @我會好好的 花還香香的

時間一直去 回憶真美麗
 

我是想著你 一直想著你

你在我心底 變成了秘密@

#不要說你愛我你想我

 
 如果你的心裡沒有這麼做

只是勉強的敷衍我

我知道了會很難受

 我要你默默走不回頭

 

我會清楚明白你要的是什麼

無須勉強的安慰我


說奇怪的理由#

   

*到現在還是深深的 深深的愛著你

是愛情的友情的都可以

那是我心中的幸福

我知道它苦苦的*

REPEAT*#**@**

要給你遠方的祝福 我知道它苦苦的

返工:

今日放學之後我去左返工.....好緊張牙....返工既時間過得好快.....好累牙.......又要拖地又要掃地...又要不停做drink位.......好銀似牙4=___="....不過個到d人都ok既.....個個都幾nice...除左d經理啦....--"一見到我停低就係咁洗我做野..fk嫁\___/?.......................返工既辛苦我感受到啦終於.....不過又好有滿足感啵....自己搵錢自己洗.....happy^^**!!我會加油既..仲要thx群幫我>3<...聽日又要返工啦....~~~

返學:

一d特別都無.....悶喔.............頭兩堂maths....唉....跟唔到啦...好唔開心牙....已經好比心機聽嫁.....>__<"....唔制牙.....跟住英文堂..乖乖地作文....word paul....求求其其咁過左lu.....跟住又maths...排左小測卷.....得5分咋.....唔知廿幾分滿分........唉...心都灰埋.....bs堂半堂聽佢講道理=...=".......半堂發夢......lunch.....本來話去寶島食....跟住我唔想去啦.......無mood.................今日同螢螢開左個玩笑...點知佢以為真....無同到我地食.......玩笑真係唔可以亂開..-___-"...last兩堂....都唔記得自己做過d咩啦..........

閒話:

um...................................欣欣星期日生日啵...@@"...到而家都未話我知去邊//=.="....星期日係家長日....唔膽心...因為成績講哂媽媽聽lu....佢話我進步左.....但係我好唔滿意牙.....覺得好低....>__<好想下學期100名入面牙.......我同螢螢差成2幾3十幾定唔知4十幾...............唉..........

 

比心機啦 yan =___=*"!!

比心機啦嫂嫂  =___=*"!!

比心機啦各位  =___=*"!!

 

刊登時間︰2006-01-06 11:13 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天

...無題目牙\\凸

                                                                                                                     

***今日番學.....頭兩堂係到訓到不醒人事加上超肚餓>^<....小息落左去食野...跟住同君君兩個行上去問MISS我排第幾名啦.....第24名...51.59分平均分.......衰然話唔洗走...但係D成績好差牙....好唔滿意喔///......兩堂WORD PAUL......發夢=______=""!!....跟住叫人地幫我做埋....XDD.....兩堂ART就......唉.....提起ART就傷心囉.....我好差牙...一定拉低哂D分啦..../___\....要比人地努力兩倍先得..>__<"奸爸爹耶~!!!....LUNCH同左螢螢去寶島食野.......英文個兩堂又發毛.....加上係到傾下計咁啦.....-~~~~-.......咁又一日啦....死啦死啦....再咁落去就PK啦我.....我要加油加油先得....聽日開始啦 哈......放學傾左陣就走了...唔捨得?....嗯.........0.0*....嫂嫂黎左我屋企到......佢要考試啵...加油啦!!!........好啦...唔打LU...哇嘿嘿..食飯個陣玩得好開心~^^*.....聽日同唔到嫂嫂食飯唔好意思牙 >__<"...............仲有就係我聽日返工牙......哈哈....好驚會做錯野TIM...^^~嘿

刊登時間︰2006-01-05 07:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天

............um

                                                                                                                     

.....................今日過得幾開心牙^^...成日都係鼠玩...呵呵......放學個陣同君君去傾計.....我d野唔好同人講牙....乖^3^......thx  u  陪我傾計...........我會諗清楚嫁啦..你唔洗幫我...嘻.........星期5返工啦我....好期待唷............琴日牙哥話開唔到電腦...岩岩我玩完....係到話9我...我凸.....我今日一返到黎就玩到啦.......開唔到機係因為未拎番隻碟咋嗎......\___/黑人憎......而家又變番之前咁衰啦.....死衰人..............!!

 

打日記真係好悶.........................................................唉

刊登時間︰2006-01-04 08:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 1 日  星期日 晴天

發毛既日子 鬱悶

                                                                                                                     

打日記好無趣牙!!!!

今日去左飲茶......跟住返到屋企發毛//.......發毛.......再發毛.....凸=.=!!"...唔想做功課牙.....咁死多.........我好驚做做下做到入棺材-_________-"............唔打啦..................=...="有緣再見啦

刊登時間︰2006-01-01 04:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                                
   
# #f  o