過埋天日....唉..都5一定正明有好日子過ja ...因為假後太多野testla..算把la..辛苦埋佢la^^ 天日5洗上堂ma好lo..又要上...無咩意思ja...不過5上又5得...... 快d啊快d啊....考哂佢啊...