white pig 

frog蛙 - shan珊 - yuen 丸- wai維 - sweet糖 -  mei ki琪=]*
     係呢6個就係..呢6個嫁喇..*   講過嫁嗎 ^^
欣ki - lily - connie - 靜2 \[\*siu bao - 噴泉 - siu -

        魚魚 - 彤彤 - 花花 - POPO
   不會忘記您地..*啜啜x1---00000||)*   

MEIKI0128
暱稱: ki"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-02
2007-02-28
2007-02-27
KAKAKA**FISH 最愛**
愛死您*
文章分類
全部 (276)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 276
留言總數: 128
今日人氣: 7
累積人氣: 17539
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



1個鐘之後!!!*^^

看著分鐘轉呀轉
時間令彼此都善變
到這晚沿途遇見
你是否有新發展

我在懷念 而你未留念
但你的不安加一聲呵欠 招呼那麼敷衍
再別懷念 別惹人生厭
你我躲不開彼此間分岔生命線

*當天這麼珍惜都始終分開都會有放手一天
不喜歡的竟得到分與秒放於我身邊
我記得從前路上婚紗店
我甜蜜到流淚了望你的舊照片

捨不捨得始終分開都慣了有這一天
著甚麼誰離去誰留戀難避免
即使這分鐘再愛別人
仍留在告別你當天
(仍留在邂逅你當天)*

再度重遇 能當做磨練
在你與他之間新婚喜宴 祝福變得膚淺
數十年後 願你們不變
我再不甘心都死心好東西都在變

repeat*

你我短促的戀愛
分開都可愛 可一那可再
用你一分鐘 去證實曾被愛


刊登時間︰2006-06-17 09:48 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



........................................



好趕0牙同丸丸!!!*要去搵班班!!!!!**^^  好苦惱0牙..."唉>0<"*  有d想離開 hk Tim...*
算喇..今日傻傻地!!!唔知搞乜9'同橙橙傾緊電話...*我同佢都想離開 hk 哈哈x1000
佢好傻0牙!!!!*係到喊 >0<" 我就係到苦笑 ]]* pk!!!!!* 好想出街街!!!但唔知去邊..*仆街
同Daddy森個妹傾電話..唉...*我地兩個都好掛佢0牙!!!不過我衰d..我探都冇探過佢..
又冇去到寄信..*  仲有呢排好似好
多野做...* 唔多野做 =0=都搞到多野做 ))*又返學..又返工..*低b咩//* 傻仔ki!!!* ""
哈哈!!!!*寫信lu* 應成老豆..*唔可以成日再蒲喇...* 夠了..!!!! 聽日真係要正老身喇..*=0=
日日都話正..真失敗!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*正完去探daddy喇]]* 好想返學!!!*0牙..*  因為]]*/.....
1齊返學./..1齊上堂..*1齊lunch..*1齊放學!!!!!*  ^^   唔記得打俾狗仔0牙!!!!
仲有有時知得太多野真係咪B好嫁!!!!!!!!!!!!!* ^^ 

刊登時間︰2006-06-16 03:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 15 日  星期四   落雪

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



超級嬲* 呆滯


“*黃雅婷_  
您夠喇>0<"* 又放我飛機!!!*
     食lunch又放多次'* 好在1:20返0左//算您..*
     如果唔係,,吓次的士錢您既!!!!*哈x10000"
                       講笑姐..我地兩個似咁衰既人咩=.=
============================================
今日維維1早黎0左 My home!!!*等我正野..*再出去...,,
亞婷又冇喇喇唔知做咩返0左大6'*又呃人>0<"
之後..*咁岩李健豪  sd信息黎..* 唉..*小息傾電話
食lunch..同維維!!!亞婷又話lunch返到黎=0="
又唔知去0左邊]]*最尾都返0左黎^^ 正頭!!!*
個條仔偷睇人地d野!!!!*亞婷唔講都唔知囉!!!*真係衰
跟住玩0左陣水...*幾好幾好!!!*  嘻嘻x10000 
放學..同丸(00)"*傾電話]]*  牛屎 & 亞K '*黎接放學=]
嘻嘻,,之後的的回青衣..*返家..維維係到食飯仔..*))
                               1陣同丸丸(00)"*出去搵包bao媽!!!!*
                                    
唉..*宜家d人真係假!!!*哈哈*唔知佢睇到會唔會心虛呢!!可.. 8婆*

刊登時間︰2006-06-15 07:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



家家家 愉快


                                 
       MEI KI(00)"*今晚好乖留係屋企!!!*嘻嘻= ]同蛙&丸&珊豬
傾電話!!!&yeah**4個傻婆!!!*之後..*sd  信息.
睇味接接電電!!李健豪打黎冇聽到!!!tim>>同佢sd左陣信息
  係咁同包..]]傾msn!!!係到講某君..*哈哈x1000不過佢咁問
   唔知點答好囉!!!好笑!!!*之後正野返學學lu**返黎再打喇]]*

                                                                                      
Byex2"""88

刊登時間︰2006-06-15 07:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



好想死=0= 感動

   今日*係壽c家出去!!!*坐林仔車=0="*"""
    約0左bao媽!!!*咁公司個日個個人又搵我'*
      唉>0<"總知..*好on 9喇,,!!!仲要俾佢知道0左 我呃佢))*仆街!!!算算算*之後..出到去..*
睇信..*9  行,.見到親姐姐!!!*傾0左陣走左..*"
唉..*又唔知做咩事..=\]好似成日都有好多野
諗&煩!!!*好辛苦..*=做人真煩????!!!*返到
屋企..諗住`返學..*正1正野,,點知,,我老味}}又
唔知做咩囉!!!唉00  就黎傻嫁喇!!pkpkpkpk!!!!
之後..爸爸叫我上學..咪返囉=0=返到去..*
好好玩..0牙..好過係美容喇><"哈哈=]        心情0.0000000個%

PS:  THX隊長亞祖*幫我升 LV!!!*YEAH**

刊登時間︰2006-06-14 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]