| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 20 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
sorry* 某(00)"  |
sorry* YEE "*
=============================================
今日..訓死了*又訓左1日到喇!!!*朝早My最憎恨的老公打黎!!*咁岩起身!!*
sms 0左陣*pkpk...*我個cake冇了"係公司..仲話俾隻狗狗老公食tim!!*哈哈'*
算了..*好悶.. K仔又打交了..*索唔到k 了..*慘>0<"*仲同我講冇事!!唉..
返親大6 d人都係咁=0="*唉!!* 同bao 媽!傾,..再打"墨香:哈x10000
同明愛包包玩..*佢超串..;;;哈..* 發仔俾0左個ac人=0=" Fuck//*
同蛙&丸傾左陣..* 今晚上班了..,, 同林林玩咪!!!*食野..*正野
gogogo..*行街.. bye
|
| 刊登時間︰2006-06-20 08:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 19 日 星期一
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
玩野>0<"  |
去左班班..*10:00到..*又冇人..去0左食野..*11:30打卡..囉!!!>0<"*
pkpk...*仲要1個悶..*企樓上>0<"=.=.==.="同丸公傾電!!!再同蛙蛙
話Y倫生日..*落去啵))*=.= 唔想xd 想返學!!!我要返學0牙0牙!!!!!
之後同丸(00)..* "C片" 哈X1000* 橙等我地..冇人上3個中!!!***"
搭的的..的士佬..招KKKKK哈哈X100000000000"""爆.."
落0左1樓.....同4仔UP左陣..再3樓..同Bao + 細Mi '* 樂樂樂..*"
同壽c sms *爆咪,,,同ba0媽身上有樂..之後食野..同細健壽c去拎袋!!
再上3,,*回長發..同丸(00)m記..*吹水..*回家..*覺(00) |
| 刊登時間︰2006-06-19 09:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 18 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
爸爸節!!!*  |
劉森:::* Daddy=] 唔該快ddd出黎收禮物]]*
同妹妹玩..*好玩..*哈x1000!!!!*買禮物俾親爸爸!!!*
|
| 刊登時間︰2006-06-19 09:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
好想返學*  |
今日...*好想好想好想!!!返學}}*又冇得返!!!*我地要等到7月3號0牙>0<"衰野
同發仔玩墨香=] 正!!!! 佢42 lv 囉!!!* 同佢去打個d野..*係咁死...*升得好快..
同佢1路傾1路打.,.*超低b..-* 丸(00)又唔撚知死0左去邊.!又唔陪我地玩,,,,,蛙
又係=.=.=.=.=:::::*蛙(00)黎了我家..正野搭的出tw行街街!!!!!*我地兩表妹買了con*
哈x1000,,之後再搭的..返我家..*之後..太miss榮!!打俾佢..*佢就叫我同蛙去食飯
咁我地就飛的又出去搵佢地..*哥哥(00)米奇黎0左接..*再上去.."我就傻傻地
唔知係到講乜!!!大大地=]之後..My最憎恨的老公!!!黎了* 佢同他的朋友仔..
係咁飲...*>-< 索k,,,之後..*同隻狗嘈交//*之後..*去0左搵亞祖個d..打機..****"
打唔夠1陣..回家..覺覺(00)"* MISS U !!* |
| 刊登時間︰2006-06-19 09:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 2006-06-17 |
今天需要你
和你還好嗎 其實快樂嗎 想一想好嗎
記憶如浮沙 埋沒那愉快初夏
偶然吵架 然後變做了啞巴
無一點火花 擦新每個剎那
如果分開走 後悔嗎 *不想失去你才覺得好
沒緊握一對手如何散步
當天很愛你 今天需要你
世上沒誰更令我驕傲
不想失去你才覺得好 若果不跟你走前無去路
開心請細訴 如傷心給我抱
流一點眼淚也感到 什麼都意會到*
別再追 盼望誰 誰是你是我所需
能一起多好 那管每個劫數
如攀得很高 易跌倒 Repeat *
你要與我看看未來如何
若你仍難過 問我怎會好過
昨晚冷戰 你那心情如何
讓我們捱過 抬頭望到什麼∼ Repeat *
終於感覺到 誰可一生到老
能知足過活有多好 願彼此也學到
| |
| 刊登時間︰2006-06-17 10:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 56 | »
|