white pig 

frog蛙 - shan珊 - yuen 丸- wai維 - sweet糖 -  mei ki琪=]*
     係呢6個就係..呢6個嫁喇..*   講過嫁嗎 ^^
欣ki - lily - connie - 靜2 \[\*siu bao - 噴泉 - siu -

        魚魚 - 彤彤 - 花花 - POPO
   不會忘記您地..*啜啜x1---00000||)*   

MEIKI0128
暱稱: ki"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-02
2007-02-28
2007-02-27
KAKAKA**FISH 最愛**
愛死您*
文章分類
全部 (276)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 276
留言總數: 128
今日人氣: 6
累積人氣: 17538
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



sorry* 某(00)" 開心

sorry*  YEE  "*
=============================================

今日..訓死了*又訓左1日到喇!!!*朝早My最憎恨的老公打黎!!*咁岩起身!!*
sms 0左陣*pkpk...*我個cake冇了"係公司..仲話俾隻狗狗老公食tim!!*哈哈'*
算了..*好悶.. K仔又打交了..*索唔到k 了..*慘>0<"*仲同我講冇事!!唉..
返親大6 d人都係咁=0="*唉!!* 同bao 媽!傾,..再打"墨香:哈x10000
明愛包包玩..*佢超串..;;;哈..* 發仔俾0左個ac人=0=" Fuck//*
蛙&丸傾左陣..* 今晚上班了..,,  同林林玩咪!!!*食野..*正野
gogogo..*行街..  bye

刊登時間︰2006-06-20 08:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



玩野>0<" 無奈

去左班班..*10:00到..*又冇人..去0左食野..*11:30打卡..囉!!!>0<"*
pkpk...*仲要1個悶..*企樓上>0<"=.=.==.="同丸公傾電!!!再同蛙蛙
話Y倫生日..*落去啵))*=.= 唔想xd 想返學!!!我要返學0牙0牙!!!!!
之後同丸(00)..* "C片" 哈X1000*  橙等我地..冇人上3個中!!!***"
搭的的..的士佬..招KKKKK哈哈X100000000000"""爆.."
落0左1樓.....同4仔UP左陣..再3樓..同Bao +  細Mi '* 樂樂樂..*"
同壽c sms  *爆咪,,,同ba0媽身上有樂..之後食野..同細健壽c去拎袋!!
再上3,,*回長發..同丸(00)m記..*吹水..*回家..*覺(00)

刊登時間︰2006-06-19 09:34 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



爸爸節!!!* 開心

劉森:::*   Daddy=]      唔該快ddd出黎收禮物]]*

同妹妹玩..*好玩..*哈x1000!!!!*買禮物俾親爸爸!!!*

刊登時間︰2006-06-19 09:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



好想返學* 愉快

今日...*好想好想好想!!!返學}}*又冇得返!!!*我地要等到7月3號0牙>0<"衰野
發仔墨香=] 正!!!! 佢42 lv 囉!!!* 同佢去打個d野..*係咁死...*升得好快..
同佢1路傾1路打.,.*超低b..-* 丸(00)又唔撚知死0左去邊.!又唔陪我地玩,,,,,蛙
又係=.=.=.=.=:::::*蛙(00)黎了我家..正野搭的出tw行街街!!!!!*我地兩表妹買了con*
哈x1000,,之後再搭的..返我家..*之後..太miss!!打俾佢..*佢就叫我同蛙去食飯
咁我地就飛的又出去搵佢地..*哥哥(00)米奇黎0左接..*再上去.."我就傻傻地
唔知係到講乜!!!大大地=]之後..My最憎恨的老公!!!黎了*佢同他的朋友仔..
係咁飲...*>-<  索k,,,之後..*同隻狗嘈交//*之後..*去0左搵亞祖個d..打機..****"
打唔夠1陣..回家..覺覺(00)"*   MISS U !!*

刊登時間︰2006-06-19 09:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



2006-06-17

今天需要你 
和你還好嗎  其實快樂嗎 想一想好嗎
記憶如浮沙 埋沒那愉快初夏
偶然吵架 然後變做了啞巴
無一點火花 擦新每個剎那
如果分開走 後悔嗎 不想失去你才覺得好 
沒緊握一對手如何散步

當天很愛你 今天需要你

世上沒誰更令我驕傲
不想失去你才覺得好 若果不跟你走前無去路
開心請細訴 如傷心給我抱
流一點眼淚也感到 什麼都意會到*
別再追 盼望誰 誰是你是我所需
能一起多好 那管每個劫數
如攀得很高 易跌倒 Repeat *
你要與我看看未來如何
若你仍難過 問我怎會好過
昨晚冷戰 你那心情如何
讓我們捱過 抬頭望到什麼∼ Repeat *
終於感覺到 誰可一生到老
能知足過活有多好 願彼此也學到

刊登時間︰2006-06-17 10:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]