white pig 

frog蛙 - shan珊 - yuen 丸- wai維 - sweet糖 -  mei ki琪=]*
     係呢6個就係..呢6個嫁喇..*   講過嫁嗎 ^^
欣ki - lily - connie - 靜2 \[\*siu bao - 噴泉 - siu -

        魚魚 - 彤彤 - 花花 - POPO
   不會忘記您地..*啜啜x1---00000||)*   

MEIKI0128
暱稱: ki"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-02
2007-02-28
2007-02-27
KAKAKA**FISH 最愛**
愛死您*
文章分類
全部 (276)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 276
留言總數: 128
今日人氣: 23
累積人氣: 17588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



2006-06-26

T0:糖(00)

去睇睇您日記..*有野同您講!!

刊登時間︰2006-06-26 12:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



好好訓1覺* 驚訝

嘩...*返到屋企..!!!*8點幾9點..*洗個白白!!*超累*即訓!!
訓之前同蛙表姐*傾傾電電!!!*之後..糖(00)打黎!!!*
傾左陣..*訓.......zzzzzz*覺(00)"起身..維維打黎..*
4點又返學>0<"同老公信息左1陣..媽咪正野食..]]*
食完洗白白..行街*同上學!!*  88  啜啜

刊登時間︰2006-06-26 12:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



i l0ve u * 疑惑

I   L0ve  u ))* 
MeI  Ki "*    FunG Chun Yin = ]* 
老公生日|||**Happy Birthday))*

My  fd (00):;"
Shan 珊=] 生日快樂0牙!!*
啜啜"SORRY呀..唔知買咩
所以就比左$100 您= ]>0<"

刊登時間︰2006-06-25 10:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



燒野食""* 愉快

今日..冇喇喇"珊(00)又話早1日搞生日]]*死喇死喇
..過青衣城**食野,,,食KFC";;;:2個人"食左$130
算,,,食唔哂.."傻嫁..*食得個小小..俾佢D公公&婆婆食"
^^*食完..係長安坐丸子姨丈架車過長發*哈哈!!真係"屎忽痕"呀
去左長發..*同珊(00)坐1陣..)) 我同就...........之後偷走!!!!*
就回合左珊(00)"先..*18個出去燒野食..*屯門=]哈哈X1000
陪左珊(00)先再去搵老公!!* SOR ^^* 之後..雞仔//*除魚'細豪'幫主
黎0左,,好多人"]]]之後-* 我就大了1陣..死喇>0<"*傻左,,,老公 =]
嬲了><" Sorry = = =* 又大...就飛的過去..*個司機話我地真係
由西飛到去東""差唔多300蚊;;;: 唔打緊喇..* 野都趕到買唔到= ]
失敗x10000  1陣買返喇"去到..老公送左隻介子俾我  啜x10000
傾計..kkkkk"搭的..落0左將軍澳"個邊...*好累..老公))*送我返家::""
巴士,,中...*又kkkk...* - - = ] 係咁叫我返黎^^*(00):糖糖
之後返左家..*我又上家..* 傾計 x1000 &  鋤d "嘻嘻]]*
 

         今日都算係= ] 今個星期開心既1日'* ^^   啜死My 忠實朋友!!*

刊登時間︰2006-06-25 10:46 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



辛苦*

上班..*同丸丸(00)"超趕..'/\*2個都辛苦中,,,,*
返到去見到個大老細..就10分之想死,,,*係
咁望..想飲''味味''都唔得=]9撚屎..=] 
之後真係唔得了..伏左係到..同丸"""就放
收工..入左1陣A房..有可樂都唔食了..湯'''
丸同老細就係咁黎=] 傻''林仔黎車我地..*
哈哈X1000丸上車..成個訓哂後面..同林仔係
咁笑..落0左深水PO 買m記"""食左小小*之
後..諗住車埋蛙個D出黎..*點知..係樓下等
左好耐..就返家..丸(00)黎了我家.."""*想死
我訓左1陣就起左身.."今晚老公生日,..但又要
......................................................................
SORRY *

thx 肥kan 俾0左個ac我"" G00g" ^^

刊登時間︰2006-06-24 02:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]