悶喔-﹏-”
今天我9點幾先起身,, 一起左身就玩電腦,,之後到左12點幾,, 就同細佬去左打波,,打左1個鐘到就返屋企LU 返到屋企又係玩電腦NA'' 到左2點幾,,我家姐黎左,, 之後就同我AND我牙媽AND我細佬AND我家姐個仔去左冒險樂園度反 玩完就去左行街-口-" 很悶呢-V- 行到5點幾到,,就返屋企lu,, 之後返到屋企我牙哥黎左,,佢比左部PSP我玩,,很好玩喔-口-" 之後6點幾..食飯LU,,我沒有食-V-" (因為唔想食也) 然後到了8點幾,,就沖涼LU,, 9點幾就打日記了~"
今天我9點幾先起身,,
一起左身就玩電腦,,之後到左12點幾,,
就同細佬去左打波,,打左1個鐘到就返屋企LU
返到屋企又係玩電腦NA''
到左2點幾,,我家姐黎左,,
之後就同我AND我牙媽AND我細佬AND我家姐個仔去左冒險樂園度反
玩完就去左行街-口-" 很悶呢-V-
行到5點幾到,,就返屋企lu,,
之後返到屋企我牙哥黎左,,佢比左部PSP我玩,,很好玩喔-口-"
之後6點幾..食飯LU,,我沒有食-V-" (因為唔想食也)
然後到了8點幾,,就沖涼LU,,
9點幾就打日記了~"
刊登時間︰2006-10-21 09:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]