|
HEY!!BABY...
HAPPY VALENTINES DAY!
情人節快樂!
雖然情人節仲未到..
但系都想同大家講聲先!
HAHA^-^!!...
你地情人節諗住點過NA.....
我就PLAN好曬LA..
吾知你地點尼..
系尼個特別既節目..
希望所有我愛既人..
都可以幸福!!
希望你地都可以過個SO ROMATIC..
既VALENTINES DAY!!
SEE YOU!!
GRIL'S and BOY'S!!
BYE2!!
發表時間:2009-02-12 09:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|