下雨天總掛念從前/\/\'' 突然又已一年@@''
555號,,,''
今日9點幾...[ka]打黎叫我起身啦!!整好晒野..打返比矩!打吾通啵..>< 我地3個又睇吾成戲嚕~搵吾到矩啦.,甘我就繼續訓勒~呵呵* 訓到12點幾果時,,[ka]又打返比我..慘囉~比人照肺....shit!!!!吾好吾開心.. THEN...等我整完野就去食野嚕~去左食拉麵...發仔果D刀黎左.. 咁我地食完就去左[KA]屋企玩..-00-''刀冇野玩既..悶死左嚕絕對係.....=.= 之後我地一齊行去叻威屋企...唉~見到矩地搞成咁....吾知點甘啵我''/.\ 我又吾鐘意矩,矩又對我甘...哎丫!!救命牙>W<''我同矩同一種人黎既... 之後我&[KA]7點半返左我屋企食飯...比我老母屌左獲...PKPKPK!!['' THEN...9點又落左去食雪糕=0=''KID..超快..1個鐘作左2篇文嚕~勁,,..呵` 11點就返番屋企...比矩屈囉!!超無奈....訓吾著...3點幾4點先至準備訓啵]] 一個555號就咁又過左嚕~同矩講得好清清楚楚嚕~呵呵`希望你會明白..