今日吾係好想返學-.-唉'但係又吾得啵/\/\''
好早就返到去lu..去左禾牛食早餐~yayaya!!
返到去...見到矩比人捉@@''矩又要望住我..
搞到我吾知笑好定扮吾知好???*shit!!哈哈..
第1堂,,又上kid*政堂lu...串到矩尻下尻下..^
係撚on9丫矩,,哈哈哈!!!then..中文堂........
玩sms,....悶到屎忽甘=.=''FUCK><''
專題....正啦!!一人講DD...嗯~吾洗[火頁]))*
I.S...做D底B既實驗@@''刀吾好玩既><><><''
係咁串D人囉...勁樣衰囉矩..哈!大又大過人..
頓又頓過人...唉~冇得救嫁喇....//
放學....係學校打波...打完排球打籃球]]好玩牙;''
打到5點鐘同[BIRD]姐一齊走...去左食野~
THEN...返天水圍幫老母攞[醜]睇醫生....
等左超耐嚕~.....成個鐘頭刀有丫..一定*
之後去左買野食...返屋企...做功課...訓覺>^<
|