今日又係一年一度既5號喇!!今日冇發癲~
[bird]病左,,好擔心矩丫..糖*又病左~
真係好擔心矩地丫''~快d好返啦!!我地要發癲癇!??''
今日終於刀食到早餐嚕**食左粥粥....卡卡'
返到學校第1堂,,,...I.S!!更係訓覺啦~好累也..
今日好靜丫..冇左2個人同我地一齊...=.=]
THEN...ENG..=.=教書啵=.=吊左一陣魚@@''
中文...又訓過~訓左半堂咋...勁嘈喎D人-00-''
玩玩玩*嘩!!!!LUNCH...D飯好食過前2日果D/\/\''
PTU.....同魚蛋麵係咁傾*好似有54/90分,合格))''
放學喇!!去左銀座陪[MON]剪頭髮..剪完有D怪!!
THEN..去左北江買野,,>V<''見到個袋好令好鐘意丫~
BUT,,冇晒錢嚕><><><''買吾到!!吾制牙@@''
而家先5號...點挨到月尾丫我'''PKPKPKPKPK!!??*
THEN...6點鐘!!回家,等食飯吧 ~
做功課....攰死==''SLEEPING~PLZ...KEEP QUIET!!
|