今日12點糖糖叫左我起身..咁就整野整野~
1點半就出到去喇~跟住就搵糖姐一齊坐...
搵埋何亦亦啦...死仔包~坐左過去d人度啵><''
之後見到大頭b過緊黎..就急call何亦過黎同我坐!
原來可道今日對天主教喎!咁就睇啦..唉~
d時間遲左開始..要睇埋li場先到陳震夏,,悶死==''
咁就坐啦..坐坐下見到黎頌欣同陳雪盈啵..@@
繼續睇..攞左何亦部電話黎玩...哈哈~!!
嘩~我同糖糖坐左勁耐..終於刀到人地個老公踢喇!
幾型仔丫..==''睇左矩地半埸就走左啦...
because太肚餓喇!!//''更係走去食野啦..
咁就去左食我既至愛[牛肉飯]啦!嘰嘰..........
食完去左行街街./..唉~月尾行街真係慘......-.-]
睇到鐘意d野又買吾到啵~吾制丫..!!正屎忽~
行到6點半先返屋企....oh shit!!@@
要自己食飯...pkpkpkpk><''等爸b返黎比$$我~
哈哈/...去左北江買..食左$15有$15淨好野..
留番天日用//...yayayayayaayayayaa))))*
天日係2005年最後一日喇!!好吾捨得哩11年丫**
哩年帶左好多開心同吾開心既野比我,,特別深刻!!..
又有得到同失去過既野//...真係有太多太多LU...
開心既日子雖然吾多.,,但係....已經好滿足喇!!>.<''
吾開心既日子*好在有小[mon]&小[bird]哩d死擋陪我...
有矩地既支持&鼓勵**開心返晒//''你地乜刀就晒我!
我愛晒你地a...多謝你地一直陪住我...[睇到既留返個令言比我]
MY FRIENDS IS ALWAYS ON MY SIDE*.....
嘻嘻**FOREVER FRIENDS~><
WISH NEXT YEAR HAVE MANY HAPPY!!
|