今日11點幾鄧志打黎叫醒我..but我冇醒到..//再訓過~
訓到1點先起身...整野...-.-整到2點幾就出去攞眼鏡比老母..
再搵[mon],,再搵令女&她寶寶&鄧志...我地就搭西鐵轉地鐵,,
去9龍塘又一城溜冰,,,去到勁多人啵!!咁就入去啦..我地刀好驚><
then..[mon]&我玩玩下就識喇~`好好玩丫..仆左一次街-=,=
哈哈,..我拉埋鄧志一齊仆..卡卡*吾洗咁魚>^<''梁太學極刀吾識~
笑死..she又驚喎..咁我地玩到5點半就去左食野啦..我同[mon]
超肚餓啵...食牛肉飯..食晒@@''我仲食埋鄧志隻雞tim..//飽lu../
THEN..我地去左黃大仙行果個吾知咩,行左半個鐘刀冇..刀冇野行既..
就去左尖咀..行左一陣..食乳酪..搭船過中環~去到又行左一陣..
又過左灣仔...then又去尖咀食野...咁就11點幾喇!!行左一陣....
見到(嫁)亡命小巴..卡卡..20分鐘到天水圍..嗯~巧勁丫!!
咁我地就搭地鐵諗住轉西鐵返去啦..點知搭到仲有一個站到果時..
話西鐵冇得搭啵,頂你媽媽丫!!咁梁太就用she既急智去荃灣搭69M,,
出站果時..[MON]&鄧志要補飛喎...咁出面又有(嫁)車..又吾知係吾係最後一班..
跟住鈞程就講左句野.. :{唉~搵定位啦!!}哈哈...HE話搵定位訓街==''
咁我地就去睇下仲有冇車啦,,好采..仲有一班車..果班就係尾班車勒!!
一上到車..我地刀諗住訓..但係我又吾係好想訓..就聽歌啦!!
哈哈..嘈住矩地..比矩地鬧..嗯~咁我就吾理//..哈哈..訓訓下//~//''
鈞程*磡到個頭...卡*勁甘丫..!!一定好痛..超大聲^笑死我..PETER..
咁鄧志叫我幫矩凸骨啵..咁咪凸囉!!凸左一陣...我攰喎..咁就更係做枕頭啦矩~
哈哈..訓左一陣==''我就落車啦//...咁我就做左矩枕頭勒..-.-''梁太同鈞程送到我返樓下,,
我返到去就開電腦啦//打埋日記刀3點3喇~訓覺...天日要11點出到旺角==''慘!慘!慘!
P.S :今日係28號喇!!‘又28號’,,5個月~過左5個月可以發生咁多事...
真係好煩腦..><''我會吾會做吾到呢..?真係好難嫁..仲試吾試多次哩>?
又明知係失敗..刀要去試..會吾會對自己過得開心d呢?唉~好煩好煩好煩丫..
|