嘩...話說:「琴晚嘔吾晒喎,,好辛苦喔!咁訓左半個鐘,
又嘔,嘔左5,6次牙~結果到左2點幾落左去睇醫生... 」
唉~..病到我''溫溫櫈櫈''...本身今日係考西史既....
但係...我溫左中史=.=仆街啦~30分刀吾知有冇??
點向周明興交代牙??唉*1個月病2次..@@我刀算勁喇!
咁大個女刀未試過咁嫁..嘔死我啦...吾制牙><"
睇完醫生番黎...4點半又嘔喎...唉~哩科西史FAIL更啦~
THEN...考中文作文...刀吾係好識...好似作錯左..離左題-.-
琴日腳毛&HE D FD話今日去唱K嫁...病左><"又冇得去=.=
咁放左就番屋企啦..[MON]去左我屋企玩電腦..我就係度訓覺...
SHE坐左3個鐘頭..我就訓足3個鐘^^THEN..良打黎喎...
HE屋企可以上去喇..但係我地遲左..HE老豆番左黎=.=冇得去..
咁就係HE屋企樓下行石春...笑死我~一開頭..良勁輸啵!要跑石春..
哈哈..爽到爆牙..THEN...到左我係咁輸..PK牙~痛死我...
玩左一陣...我老母打比我..話開吾到門叫我番去幫SHE開=.=
好野,...@@我一番到去..就開到啦//..正笨蛋~跟住SHE又叫我幫
落去買罐頭..鐘點咩...><''番到黎...好左小小啦...冇嘔LU..
等食飯...早D訓...天日溫書書...要考好D牙!!
|