今日早左番到去..好開心!健果d遲過我地..串他..
i.s...溫書...eng..又溫書...chinese...on9
分組討論/...好野啦...係咁玩.,,笑死~^^*
森森堂好野...係咁傾計...傾左2堂...攰死-.-
放學...本身諗住等[bird]...she又有排先放喎..
就冇等到啦...搭搭下車又話吾想番屋企-.-
去左北江行街買3...見到對鞋幾令@@好想買..
但係高根鞋黎嫁...刀幾難行下=.=不過我幾鐘意~
買左2件3,1條褲..吾錯^嗯~then..老母話叫我自己食飯..
買左[波仔飯]食..要儲錢聖誕出街玩><''番到黎...
小珊又叫我陪she買飯~-.-去囉...番到黎食完野,...
勁想嘔...之後飲左合荳奶就嘔左出黎lu..but好似嘔吾晒咁''
頂住頂住...好辛苦喔!!點算天日考試喇...好驚牙''
我要頂住牙><''溫書書...zZzzZzZzZ........
P.S;小[BIRD]送左條頸巾比HE啦...搞到我刀好驚天><"
|