|

下雨天總掛念從前/\/\''
突然又已一年@@''





|


| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 |
 |
|
笑死我喇!WE are on9..
|
今日去左龍晴食野,,but我冇食...番學校*
要maths test=.=oh!!識D吾識D咁啦...
ENG..正也~楊利偉冇番..爽丫@@''卡卡~
LUNCH..吾知做咩??吾識笑#;;冇野好玩-.-
中屎..卡*調位去左最後位同儀..我地同朱包
& YU*講埋D吾知咩..吾記得左~勁KID牙!!
笑到我地肚刀痛埋..~完~補課啦..I.S'''''
4點3就走左~THEN...番到屋企門口..冇帶KEY,
PK了!!等老母番黎..等到5點9佢先番黎=.=
咁番到黎放低D野,,又落左去夾BAND,,,超好笑牙
同你地一齊有咁多野係咁KID嫁!!搞到我刀癲左咁''
9點..我地就行去天頌..一路行一路笑..腳刀軟埋~
[低B輝]吾好再轉喇!!哈哈哈...笑死我~
THEN..同輝搭車番黎..掉低左佢..SOR''吾想的..
鬼叫你玩我牙><"卡..番到去食埋野,,咁就11點幾~
時間過得真係快..睇下日記咁..好日刀吾睇..一睇
就搞到我好吾開心啦~唉..冇嫁啦..冇嫁啦..朱俏河''
吾好再諗喇!!STOP!STOP..講第樣....
少峰..吾好嬲我啦...SOR"牙~吾會有下次..好冇?
|
刊登時間︰2005-11-12 12:23 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |


« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 224 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|